مرکز تعویض پلاک و خدمات خودرویی بهاباد روز سه‌شنبه در مراسمی با حضور سردار عباسعلی بهدانی فرد فرمانده انتظامی استان یزد در این شهر افتتاح شد .

فرمانده انتظامی استان یزد در این مراسم اظهار داشت: این مرکز به منظور رفاه حال مردم این شهرستان راه اندازی شده است و قبل از این مردم بهاباد برای تعویض پلاک باید فاصله بهاباد تا بافق یا مرکز استان را می پیمودند که مشکلاتی را برای آنان به همراه داشت.

وی تصریح کرد : مردم از این پس می توانند با مراجعه به این مرکز کار تعویض پلاک خودرو خود را انجام دهند و تمامی موارد تعویض پلاک در شهرستان بهاباد انجام خواهد شد و نیازی به مراجعه به مرکز استان نیست.

وی با بیان اینکه تعویض پلاک شامل خودروهای سبک و موتورسیکلت است افزود : بالا رفتن درصد پوشش خدمات پلیسی ، رفاه مردم و جلوگیری از رفت و آمد آنان به شهرستان های همجوار از مزایای ایجاد این مرکز در شهرستان است.

سردار بهدانی فرد به ضرورت ارائه خدمتی با کیفیت و سریع به مردم شهرستان بهاباد اشاره کرد و گفت : راه اندازی مرکز تعویض پلاک در شهرستان بهاباد یکی از درخواست های مردمی بوده که خوشبختانه با پیگیری های صورت گرفته و تلاش های متولیان امر محقق گردیده است.

فرمانده انتظامی استان یزد همچنین درخصوص احداث ساختمان ستاد فرماندهی انتظامی بهاباد گفت : این ساختمان در ۲ سال پیش کلنگ احداث آن به زمین زده شده است که امیدواریم ان شاالله با مساعدت فرمانداری محترم و اعتبارات ناجا این ساختمان به مرحله ساخت برسد .

درادامه این مراسم سروان جلیل فلاح فرمانده پلیس راهور بهاباد به ارائه گزارشی از عملکرد پلیس راهور شهرستانپزداخت و افزود : افتتاح این مرکز یکی از آرزوهای مردم بهاباد بود که باتلاشهای مسئولان این امر محقق گردید.

. فرماندار بهاباد هم گفت: یکی از مطالبات مردمی و نیازهای شهرستان راه اندازی مرکز تعویض پلاک بود که بحمدالله این مرکز با پیگیری‌هایی که صورت گرفت امروز افتتاح شد.

"محمدمهدی خانی‌زاده" افزود: کلیه مراحل شماره‌گذاری و تحویل پلاک خودرو، تعویض پلاک و دیگر خدمات نقل و انتقال خودرو در این مرکز صورت می‌گیرد که سهولت خدمات رسانی به مالکان خودروها و کاهش تردد به شهرستان های همجوار را به همراه خواهد داشت.

انتهای پیام /

 










  • نویسنده : یزدفردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا