در بازدید فرماندار بهاباد از پست برق در حال احداث شهرستان بهاباد که مدیرعامل برق منطقه ای استان یزد حضور داشت، مسائل و مشکلات این پروژه مورد بررسی قرار گرفت.

یزدفردا: فرماندار بهاباد در بازدید بر تسریع در اجرا و پیشبرد پروژه تأکید نمود و گفت: پست 132 به 20 کیلوولت برق بهاباد از پروژه های مهم زیرساختی شهرستان است که در حال اجرا می‌باشد و براساس قرارداد منعقد شده تا اردیبهشت 1400 به اتمام خواهد رسید.

"محمدمهدی خانی‌زاده" باتوجه به توجه ضرورت بهره‌برداری از این پست برق افزود: انشاءا... با بهر‌برداری از این پروژه، برق پایدار و مطمئن شهرستان تامین شده و با افزایش ظرفیت 16 مگاواتی برق در شهرستان که قابلیت تبدیل به 32 مگاوات را دارد جهت تامین برق صنایع موجود و استقرار صنایع جدید مشکلی نخواهیم داشت.

مدیر عامل شرکت برق منطقه‌ای یزد  با بیان اینکه پست 132 به 20 کیلوولت برق بهاباد با اعتباری بالغ بر 200 میلیارد ریال از آبان سال گذشته شروع شده است گفت: این پروژه در حال حاضر 50 درصد پیشرفت اجرا دارد و حدود 90 درصد تجهیزات تأمین شده است.

"ابوالفضل اسدی" افزود: علی رغم مشکلاتی که در حوزه کرونا و نوسانات قیمت داشتیم، امیدواریم بتوانیم طبق برنامه زمانبندی این پروژه بزرگ را به بهره‌برداری برسانیم.

  • نویسنده : یزدفردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا