امام‌جمعه مهریز گفت: شهروندان برای پیشگیری از شیوع کرونا و کمک به کادر سختکوش ‌درمان از هرگونه دورهمی در شب‌یلدای امسال پرهیز کنند.

یزدفردا: حجت‌الاسلام عبدالرضا محی‌الدینی در خطبه‌های مکتوب این هفته مهریز که در فضای مجازی در اختیار مردم قرار گرفت با اشاره به اینکه شرایط امسال با گذشته به خاطر کرونا تفاوت دارد افزود: مردم با  رعایت شیوه‌نامه‌ها بهداشتی و پایبندی به مقررات در مهار ویروس همکاری کنند.

وی در ادامه به دیدار اخیر اعضای ستاد بزرگداشت سردار رشید اسلام شهید حاج قاسم سلیمانی با مقام معظم رهبری اشاره کرد و یادآور شد: تمامی ابعاد زندگی این شهید والامقام برای مردم و جوانان ما الگویی بی‌بدیل است و باید همواره یاد و خاطره او در اذهان جامعه اسلامی زنده بماند.

رییس شورای فرهنگ عمومی مهریز خاطر نشان کرد: همانطوریکه مقام معظم رهبری فرمودند، شهید سلیمانی هم در زمان حیات پربار خود و حتی با شهادت خویش سیلی محکمی به دشمنان قسم خورده نظام به خصوص آمریکا و اروپا زد و سیلی اصلی به حول و قوه الهی با اخراج آمریکاییها از منطقه  رقم می‌خورد.

محی‌الدینی با بیان اینکه استکبار هیچگاه قابل اعتماد نیست و تنها راه شکست دشمنان و رسیدن به قله‌های عزت و سعادت در گرو همدلی، مدیریت جهادی، روحیه انقلابی و تلاش مخلصانه همیشگی است بر تداوم راه شهیدان و عمل به منویات مقام معظم رهبری برای برون‌رفت از مشکلات و گره‌گشایی از کار مردم تاکید کرد.

وی گفت: مدیران باید با برنامه‌ریزی، هم‌پوشانی و همکاری مضاعف دست از اختلاف بردارند و تنها به فکر مردم و حل مشکلات باشند که تحریم‌ها و تهدیدهای استکبار و اروپایی‌ها ادامه دارد و بدون شک می‌توان با عمل به وظایف شرعی و قانونی و توصیه‌های مقام معظم رهبری بر مشکلات فائق آمد.

امام جمعه مهریز با اشاره به اینکه دشمن هیچگاه قابل اتکا و اعتماد نیست، اعدام روح‌الله زم به خاطر تلاش علیه امنیت کشور را یادآور شد که استکبار و مخالفان جمهوری اسلامی به بهانه این اقدام علیه نظام ذست به سمپاشی زده و در امور داخلی کشور ما دخالت کردند و فقط در شعار دم از حقوق بشر می‌زنند.

به گفته محی‌الدینی، دشمنی استکبار با نظام  و انقلاب اسلامی تمام‌شدنی نیست و هر روز در بعد و عذصه جدیدی مطرح می‌شود و قطعا دولت آمریکا و اروپا قابل مذاکره نیست که نمونه بارز آن بد عهدی آنها در برجام بود و اگر ملت و نظام کوتاه بیاید آنها بیشتر در اهداف شوم خود گستاخ‌تر می‌شوند.

وی با تبریک میلاد با سعادت حضرت زینب کبری (س) و روز پرستار به خصوصیات این بانوی نمونه اسلام اشاره کرد و از همگان خواست تا همواره ایشان را سرمشق زندگی و برای موفقیت الگوی خود قرار دهند و یادآور شد: ایشان نمونه کاملی از زن مسلمان است و پرستاران با سرمشق قرار دادن ایشان به خصوص در شرایط کرونایی خالصانه به مردم خدمت می‌کنند.

  • نویسنده : یزدفردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا