مدیر کل ورزش و جوانان استان یزد گفت: ورزش شهرستان بافق از راهکار های مناسبی جهت توسعه ورزش برخوردار خواهد شد.

یزدفردا: نشست توسعه ورزش در بافق با حضور مسعود شریعتی مدیرکل ورزش و جوانان استان ، تشکری مدیرکل تعاون،کار و رفاه اجتماعی، خورشیدی مدیرکل امور مالیاتی استان یزد، طلائی مقدم فرماندار، فلاح مدیر عامل شرکت سنگ آهن مرکزی ایران، رحیمی سرپرست مجتمع فلات مرکزی، ندافیان مدیرعامل شرکت معدنچیان و جمعی از مسئولان ادارات بافق در محل سالن اجلاس آیت الله حاج شیخ محمدتقی بافقی فرمانداری بافق برگزار شد.

مدیر کل ورزش و جوانان استان یزد در نشست گفت : باراهکارهای قانونی و با بهره گیری از اعتبارات برنامه ششم توسعه به ورزش شهرستان و ورزش کارگری می توان کمک کرد.

شریعتی افزود : با استفاده ازبند چ تبصره 7 قانون برنامه ششم توسعه کشور کلیه مودیان مالیاتی افراد حقیقی و شرکت های می توانند برای ورزش با تائید اداره کل ورزش و جوانان هزینه کنند و هزینه های آنها جزء هزینه های قابل قبول مالیاتی تلقی می شود.

وی با بیان اینکه کلیه واحد های تولید که ارزش افزوده پرداخت می کنند گفت : می توانند هر سه ماه یکبار پیشنهاد برگشت قسمتی از این عوارض را برای توسعه ورزش کارکنان ، کارگران و خانواده های آنها با تائید اداره کل کار رفاه و تعاون هزینه نمایند.

مدیر کل ورزش و جوانان گفت : شرکت هایی که نیاز به تبلیغ محصولات خود و خواستار اسپانسرینگ هستند می توانند با ادارات ورزش و جوانان قرارداد تنظیم و جزء هزینه مالیات تلقی و به اداره کل مالیات اعلام شود.

وی اظهار داشت : در این جلسه با تبادل تفاهم نامه ای بین شرکت سنگ آهن مرکزی ایران _بافق جهت تکمیل مجموعه ورزشی کارگران شهرستان می توان به سرانه ورزش شهرستان اضافه شود .

وی با تاکید بر اینکه با همدلی و همیاری همه مسئولان فعالیت های خوبی صورت گرفت تا بافق به نقطه ایده ال برسد و هم پای سایر نقاط استان در حال پیشرفت باشد.

شریعتی با بیان اینکه در امر ورزش هر کجا مشارکت منطقه ای در توسعه سرانه ورزش شهرستان بافق صورت گرفت، پیشرفت قابل توجهی مشاهده شد،افزود: با حمایت فرمانداری، اعضای شورای شهر، شهرداری و سنگ آهن بافق زیر ساخت لازم انجام گرفت و اداره کل خود را موظف دانسته تا مراحل نهایی آن طی شود که این حرکت بسیار خوبی در جهت توسعه زیرساخت های ورزش و جوانان در شهرستان بوده است.

  • نویسنده : یزدفردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا