طی هشت‌ماهه سال جاری سه میلیارد و 220 میلیون تومان وام اشتغال به 73 نفر از مددجویان و نیازمندان بهابادی پرداخت‌شده است.

یزدفردا: طی هشت‌ماهه سال جاری سه میلیارد و 220 میلیون تومان وام اشتغال به 73 نفر از مددجویان و نیازمندان بهابادی پرداخت‌شده است.

به گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی کمیته امداد، حمید دهقان بهابادی، رئیس کمیته امداد شهرستان بهاباد گفت: طی هشت‌ماهه سال جاری سه میلیارد و 220 میلیون تومان وام اشتغال به 73 نفر از مددجویان و نیازمندان بهابادی پرداخت‌شده است.

وی افزود: تسهیلات پرداختی به‌منظور توانمندسازی و خودکفایی مددجویان و نیازمندان در زمینه‌های کشاورزی، دام‌پروری، تولید فرش دستباف، خیاطی، صنعتی، خدمات و اصناف بوده است.

رئیس کمیته امداد شهرستان بهاباد بابیان اینکه توانمندسازی و شکوفایی استعدادها و خوداتکائی نیازمندان و محرومان از مهم‌ترین اهداف کمیته امداد است تصریح کرد: فراهم‌سازی زمینه لازم برای ایجاد اشتغال پایدار و جلوگیری از وابستگی آن‌ها به این نهاد از مهم‌ترین اهداف پرداخت تسهیلات اشتغال به مددجویان و نیازمندان است.

وی یادآور شد: اجرای طرح‌های اشتغال موجب ارتقای عزت‌نفس و ایجاد روحیه امید و خودباوری در مددجویان می‌شود و زمینه توانمندسازی آن‌ها را در جامعه فراهم می‌کند.

دهقان همچنین تصریح کرد: 429 میلیون تومان نیز در هشت‌ماهه امسال در قالب تسهیلات مجدد برای توسعه کار به 12 نفر از متقاضیان از محل منابع صندوق امداد ولایت و تسهیلات بانکی پرداخت‌شده است.

هم‌اکنون 924 خانوار در قالب 1985 نفر از خدمات کمیته امداد شهرستان بهاباد استفاده می‌کنند.

  • نویسنده : یزدفردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا