شهردار بهاباد گفت: خدمات شهرداری این شهرستان بر بستر سامانه های اینترنتی به شهروندان ارائه می شود.

حسن ابوالقاسمی  بهابادی در گفت‌وگو با خبرنگار یزد فردادر  بهاباد،  با تاکید بر اهمیت هوشمندسازی مدیریت شهری گفت: با توجه به شرایط کنونی و غیرحضوری شدن اکثر فعالیت‌ها، خدمات شهرداری بهاباد به صورت الکترونیکی ارائه می شود.

وی با بیان این‌که ارائه خدمات فراگیر و متمرکز به شهروندان با تحقق شهرداری الکترونیک میسر می شود، افزود: در سامانه الکترونیک شهرداری امکان در یافت خدماتی همچون ثبت درخواست گواهی، پایان کار، پیگیری روند اجرای پرونده، مشاهده و پیگیری مراحل مختلف پرونده، مشاهده دستور نقشه پروانه و گواهی ها، مشاهده و پرداخت کلیه فیش های درآمدی و ارسال پیامک بعد از اتمام هر مرحله به مالکان وجود دارد.

شهردار بهاباد گفت: شهروندان می توانند برای پیگیری امور خود با شماره پرونده ای که در سیستم شهرسازی شهرداری ثبت شده است به سامانه شهرداری بهاباد قسمت "سامانه مالکان" امور مربوط خود را پیگیری کنند.

ابوالقاسمی با اشاره به سامانه کاربران شاغل در شهرداری اظهار کرد: این سامانه خدماتی مانند مشاهده کلیه اطلاعات پرونده ها توسط کارشناس بازدید، امکان انجام تمام مراحل تشکیل پرونده به صورت برخط، امکان نمایش پیش نویس پروانه ها و گواهی ها و امکان تایید پرونده ها توسط مدیران شهری به صورت برخط را ارائه می کند.

وی در پایان گفت: سامانه پیامکی ۳۰۰۰۷۴۸۱۵ برای دریافت انتقادات و پیشنهادات و سامانه ۱۳۷ به منظور تسریع در امر خدمات رسانی و انجام کلیه امور مرتبط با شهر پاسخگوی شهروندان است.

انتهای پیام /










  • نویسنده : یزدفردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا