سرمربی تیم والیبال لیگ برتری خاتم اردکان از هدایت این تیم کناره گیری کرد و «رضا سالک» به صورت موقت هدایت این تیم را برعهده گرفت.

یزدفردا: فرهاد نفرزاده سرمربی تیم والیبال خاتم اردکان در مورد جدایی‌اش از این تیم اظهار کرد: من از نیم فصل سال گذشته عهده‌دار مسئولیت سرمربیگری تیم والیبال خاتم اردکان شدم و به خاطر این تیم و مردم اردکان تمام سعی و تلاشم را انجام دادم تا یک تیم خوب برای والیبال اردکان برای فصل جدید داشته باشیم.

وی گفت: از جدیدی به عنوان مدیر عامل باشگاه و همکاران عزیزم در کادر فنی کمال تشکر و قدردانی را دارم که در این مدت نهایت لطف و همکاری را با من داشتند، اما شرمنده مردم و هواداران تیم والیبال خاتم اردکان هستم که به دلیل مشکلاتی که طی این فصل بخاطر بیماری کرونا برای من به وجود آمد و هم اکنون خانواده‌ام به شدت به وجودم در کنار خود نیازمند هستند از این تیم جدا می‌شوم.

نفرزاده خاطرنشان کرد: از جدیدی تشکر می‌کنم که با درخواست من در این شرایط حساس مبنی بر جدایی از تیم موافقت کرد و امیدوارم مردم اردکان به خصوص هواداران این تیم وضعیت من  را درک کنند. من همیشه تیم والیبال خاتم اردکان و مردم اردکان را دوست دارم و به عنوان یک مشاور در کنار مسیٔولان این تیم خواهم بود.

در حالی «فرهاد نفرزاده» سرمربی تیم والیبال خاتم اردکان از هدایت این تیم کناره گیری کرد که گفته می‌شود برخی مشکلات خانوادگی هم در این تصمیم نفرزاده بی تاثیر نبوده است.

البته این جدایی به صورت توافقی صورت گرفت تا هدایت اردکانی‌ها به صورت موقت به «رضا سالک» سپرده شود. سالک پیش از این هم در چند برهه هدایت تیم والیبال خاتم اردکان را برعهده داشت.

از گوشه کنار شنیده می‌شود مربیانی همچون «ناصر شهنازی» و «محمدرضا دامغانی» از گزینه‌های هدایت این تیم به شمار می‌روند.

به نقل از روابط عمومی اداره کل ورزش و جوانان یزد، تیم والیبال خاتم اردکان در پایان هفته سیزدهم رقابت های لیگ برتر باشگاه‌های کشور با کسب سه پیروزی، هشت شکست و ۱۱ امتیاز در جایگاه نهم جدول رده بندی قرار دارد و باید دید مسئولان، چه کسی را به عنوان سرمربی جدید این تیم معرفی ‌خواهند کرد تا جانشین نفرزاده شود.

  • نویسنده : یزدفردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا