زارع خبرنگاریزدفردا "مدیر آموزش و پرورش مهریز در مصاحبه با یزد فردا گفت: آموزش و پرورش شهرستان مهریز در نوروز سال جاری پذیرای بیش از 2500 مهمان نوروزی بوده است که این میزان نسبت به سال گذشته از رشد 80 درصدی برخوردار است.
"سیدجلیل عقیلی" با اعلام این خبر افزود: اين تعداد از مسافران که 700خانوار را شامل مي شوند در 6واحد آموزشي با 50 اناق تجهيز شده مدارس آموزش و پرورش مهریز اسکان يافتند.
وی ادامه داد: از اين تعداد مهمان 800 نفر در قالب 450 خانوار از فرهنگيان و بقيه از ساير مسافران نوروزي بودند.
وی با اشاره به اينكه امکانات رفاهی مدارس اعم از زیر انداز، یخچال و گاز برای رفاه هر چه بیشتر مسافران مهیا شده بود اظهارداشت: ستاد اسکان نوروزی این مدیریت از 28 اسفند تا ۱۲فروردین آماده پذیرش مسافران نوروزی بوده است.
"عقیلی" خاطر نشان کرد: از گروه‌هاي دانش‌آموزي نيز براي هدايت و راهنمايي مسافران نوروزی در قالب جمعيت هلال‌احمر استفاده شد.
وی در پایان توزیع كروكي، نقشه جغرافيايي و بروشورهای معرفی شهر و آثار تاریخی شهرستان،توجیه عوامل اجرایی ستاد اسکان و بازديد مستمر از نحوه فعاليت مسئولین اسكان مدارس و کسب نظرات و پیشنهادات مهمانان را از جمله اقدامات انجام شده مدیریت در طرح اسكان مسافران نوروزي در مدارس شهرستان ذکر نمود.

یزدفردا

  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا