به گزارش روابط عمومی اداره کل نوسازی مدارس استان یزد، به مناسبت گرامیداشت هفته بسیج، ذاکر مدیرکل نوسازی مدارس استان یزد و هیئت همراه با سردار پور شمسی فرمانده سپاه استان یزد و تنی چند مسئولین بسیج استان دیدار و گفتگو کردند.

مدیرکل نوسازی در این دیدار ضمن تبریک هفته بسیج و تقدیر از زحمات شبانه روزی سپاه استان خصوصا همکاری با ستاد مقابله با بیماری کرونا، اظهار داشت: سپاه در زمینه های مختلف از جمله فرهنگی و تربیتی می تواند کمک شایانی به نظام آموزش و پرورش داشته باشد.

وی همچنین ضمن تشریح طرح تحولی آجر به آجر مبنی بر مشارکت همگانی مردم با هر سرمایه ای در ساخت فضاهای آموزشی، خواستار همکاری و تعامل هر چه بیشتر نیروهای جهادی و بسیجی سپاه برای پیشبرد ساخت فضاهای اموزشی مناسب که حق هر دانش اموز ایرانیست  شد.

در ادامه سردار پور شمسی فرمانده سپاه استان با اشاره به فرمایشات مقام معظم رهبری مبنی بر برقراری عدالت آموزشی، افزود: تمام تمرکز ما در درجه اول برقراری عدالت آموزشی در استان است تا حتی الامکان تمامی دانش آموزان به یک میزان از امکانات آموزشی بهره ببرند.وی اظهار داشت: سپاه استان در زمینه کمک های مومنانه در این ایام اقدامات بسیار مثبتی داشته است وتمام تلاشمان را خواهیم کرد تا با رفع برخی مشکلات و دغدغه های موجود این دستگاه در این امر خدا پسندانه سهیم باشیم که توفیق و فرصت بزرگی برای خدمت رسانی است.

همکاری با بسیج دانش آموزی،بسیج سازندگی و قرارگاه پیشرفت و آبادانی از توافقاتی بود که در این جلسه مورد تاکید طرفین قرار گرفت و مقرر شد در جلسات مستمر موضوعات تا حصول نتیجه پیگیری گردد.










  • نویسنده : یزدفردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا