در طول سال گذشته و بر اساس سياست‌هاي تعيين شده مبني بر ارائه سرويس‌هاي نوين در هر سال، پنج سرويس جديد راه‌اندازي شد و در راستاي توسعه تجارت الکترونيکي، تعداد خريدهاي اينترنتي با رشد 22 درصدي نسبت به سال 86 به 780 هزار عدد رسيد.

به گزارش گروه دريافت خبر خبرگزاري دانشجويان ايران (ايسنا) محمدحسن محبيان عراقي - مديرعامل شرکت پست - با بيان اين مطلب اظهار كرد: سرويس پيک ويژه يکي از سرويس‌هاي نوين راه‌اندازي شده در سال گذشته است و از ميان 30 شرکتي که تقاضاي ارائه اين سرويس را مطرح کرده بودند، هم اکنون پنج شرکت انتخاب شدند که از ميان آن ها سه شرکت فعاليت مي‌کنند.

او خاطرنشان کرد: بر اساس سياست‌هاي موجود بايد ساليانه بين پنج تا 15 سرويس از طريق تعريف و ايجاد سرويس‌هاي جديد و يا تبديل سرويس‌هاي فعلي به سرويس‌هاي جديد و تکميلي، به متقاضيان ارائه شود. وي ادامه داد: سرويس‌هاي پست مستقيم تصويري، سه جواب قبول، پست خريد، خريد اينترنتي، پست ويژه، صندوق هوشمند و سيستم گوياي دوسويه از جمله سرويس‌هاي جديدي هستند که در چند سال اخير راه‌اندازي شده‌اند.

مدير عامل شركت پست با اشاره به سرويس‌هاي نيابتي تصريح کرد: ابلاغيه دادگستري، ابلاغيه تامين اجتماعي، گواهي عدم سوء پيشينه، تاييديه تحصيلي، درخواست کارت ملي و خدمات خودرويي نيز از جمله سرويس‌هايي است که به‌عنوان امور نيابتي در پست پيش بيني شده است.
  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا