نشست ستاد درآمد، توسعه و تجهیز منابع استان یزد با حضور اعضاء و به ریاست استاندار یزد در محل سالن اجتماعات استانداری یزد برگزار شد.

استاندار یزد در این نشست با قدردانی از تلاش های اعضای ستاد درآمد استان در تامین اعتبارات استان جاری و عمرانی، خواستار تامین کسری اعتبارات استان از محل فروش اموال مازاد دولتی و مازاد درآمد استانی شد.

علی نمازی مدیر کل امور اقتصادی و دارایی استان یزد  در این نشست گزارشی از روند وصول درآمدهای عمومی استان در هفت ماهه اول سالجاری ارائه کرد و گفت: در هفت ماهه اول امسال 21 هزار و 472 میلیارد ریال درآمد از منابع مختلف در استان وصول شد و به خزانه دولت واریز شد.

به گزارش روابط عمومی اداره  کل امور اقتصادی و دارایی استان یزد همچنین سید مجتبی حسینی پور رئیس سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان نیز با تاکید بر تامین درآمدهای مصوب استان، گفت: اعتبارات جاری و عمرانی بر اساس تحقق سهم درآمدهای هر دستگاه تخصیص می یابد. 

سعید نورایمانی نظارت مالی اداره کل امور اقتصادی و دارایی استان  نیز گزارشی از روند اجرای بند دال تبصره 12 قانون بودجه سال 99 و  نبی معاون سازمان مدیریت و برنامه ریزی گزارشی از نحوه اجرای تفاهم نامه سازمان برنامه و بودجه و سازمان امور مالیاتی کشور در خصوص نحوه تامین و سایر اعتبارات هزینه ای  و افزایش اعتبارات تمک دارایی های سرمایه ای متناسب با وصول درآمدهای استان  ارائه کردند.

  • نویسنده : یزدفردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا