یزدفردا "سید محمد علی علوی:حتما شنیده اید که میگویند رهبر انقلاب حامی احمدی نژاد است؟

یکی می گفت: رهبر اینگونه تشخیص داده که از این فرد به سبب آنکه پایگاه مردمی ندارد حمایت کند، و با این حساب که چند صباحی از عمر دولتش باقی نمانده برای حفظ کیان نظام، خواسته فعلا جایگاه ریاست جمهوری را محکم نگاه دارد تا مدیری بیاید و خود این کیان را سراپا نگاه دارد

گفتم: پس چگونه است که رهبری در جلسه خود با هیئت دولت فرمودند" فکر نکنید که امسال سال آخر دولته ، نه ، مثل کسی که 5 سال دیگه بناست کار کنه ، اینجوری کار کنید"؟

اگه چند صباحی باقی مونده پس چرا رهبری شفاف از 5 سال میگه؟

گفت : رهبر که به امور مملکتی آگاهی کامل نداره، مطالب رو اونجوری نمی بینه که ما می بینیم

گفتم: مسلما رهبری مطالب رو در سطحی بالاتر از من و تو می بینه نه اونجوری که ما می بینیم. چطور اون وقت که دادتون سر مشایی در اومد و رهبر فصل الخطاب دادند ، چنین استدلالی رو ندادید؟

گفت: رهبر از همه رئیس جمهور ها حمایت کرده ، از خاتمی هم حمایت کرده

گفتم: اولا معرکه خاتمی یک سره و هزار سودا که بماند... حالا هم که حسابی جا زده!

ثانیا مشکل از همین جا شروع میشه که شما سطح استدلالتون رو میخواین به رهبری بچسبونید و حمایت رو به شخص نزول بدید

درسته که رهبر از تمام رئیس جمهور ها حمایت کرده ، اما این حمایت قاطع تره میدونی چرا؟



چون فقط حمایت از جایگاه شخص رئیس جمهور نیست حمایت از گفتمان امام و انقلابه ، ساده زیستی و تکرار سخنان امام(ره)، سفرهاي استاني به نقاط محروم، آمدن به ميان مردم و حرف آنها را از نزديك شنيدن، مبارزه با مظاهر داخلي و خارجي اسلام آمريكايي و ... اما قبل اینکه مچ گیری کنی بگم این دولت بي اشتباه نبود اما اصول را اشتباه نگرفت، امام را فراموش نكرد، جانشين امام را تنها نگذاشت، دولتي كه افتخار مي كرد اورا به خاطر تكرار سخنان و شعارهاي امام مسخره كنند، دولتی که افتخار میکرد خود را نوکر مردم بدونه دولتی که . . .

گفت: حالا خوب که چی ! با تو اصلا نمی شه بحث کرد، بچسب به همین خشکی بازی ها و تحجر

گفتم: آها! ببین کی داره میگه ، اصول بحث اولا اینه که تو حرف نپری و اجازه بگیری

ثانیا از گرامشی و هایدگر و پوپر و امثالهم بگم، از یوتوپیای پلورالیستی غرب بگم ، از ایسم و هزار تا مکتب برات بخونم میشم منعطف حتما؟ از اینا نگم متحجرم؟

تو به من بگو انقلاب ما رسیدن به جامعه النبی و حمایت از مستضعفان به عنوان ولی نعمتان بود؟ یا رسیدن به جامعه ای غرب محور بر اساس اصول بی بند و باری و انباشت سرمایه و له کردن مستضعفان زیر چرخ و چکمه های اقتصاد؟

نمی خوام جواب بدی تا جدل کنیم چون اصول بحث رو نمیدونی

اما فقط بدون بخش اول کلام امام بود و بخش دوم عمل بعضی ها، حالا هم که یکی اومده تا کمی به اون آرمانها نزدیک بشه ، تو بمون و اون هزار سودا !

والسلام
  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا