اتحادیه انجمن اسلامی دانش آموزان رفسنجان به مناسبت هفته وحدت و روز دانش آموز بیانیه ای منتشر کرد.

به گزارش رفسنجان فردا؛ متن بیانیه بدین شرح است:

بسم الله الرحمن الرحیم
واعتصموا بحبل الله جمعیا
فرارسیدن هفته وحدت ‌و میلاد با سعادت پیامبر گرامی اسلام و 13 آبان روز استکبارستیزی را خدمت مسلمانان جهان و بالاخص جوانان ‌نوجوانان مکتب اسلام تبریک و تهنیت عرض نماییم.

 ما دانش آموزان اتحادیه انجمن های اسلامی دانش اموزان چند کلمه ای کوتاه با شما جوانان و نوجوانان مکتب اسلام با پیروی از مولا و مقتدای خود حضرت امام خامنه ای شما جوانان فرانسه رو مورد خطاب قرار داد و ما دانش آموزان مکتب امام خمینی و امام خامنه ای شما نوجوانان و ‌جوانان مکتب اسلام رو مورد خطاب قرار دهیم مکتب اسلام مختص به خاورمیانه نمی باشد ‌و خرسندیم که از تمامی ملت های جهان، مردمی هستند با دین اسلام، کامل ترین ادیان مانوس شده در پی تبلیغ آن هستند.

 این اسلام که همراه پیامبر اکرم محمد مصطفی (ص) عرضه شده است و دینی بدون تبعیض و با استدلال و منطق دینی که تمام سوالات بنیادی بشری را پاسخگو است با این وجود در همه دوران ها از صدر اسلام تا جامعه عصر حاضر ما که تمام دنیا به هم ریخته است و همه مردم دنیا به دنبال رهایی از این وضعیت هستند دین مبین اسلام راه روشن را نشان داده است ‌و علت دشمنی شیاطین ودولت های مانند آمریکا، فرانسه، انگلیس و... توهین و اهانت اخیر رییس جمهور منفور و بی کفایت فرانسه آقای امانوئل مکرون به ساحت مقدس پیامبر برگرفته از نور و راه مستقیم این اسلام ناب در گسترش این مکتب در سرتاسر جهان گیتی حکایت دارد این اهانت ها و ترس واهمه ها نشان از قدرت دین اسلام دارد.

ما دانش اموزان عضو اتحادیه انجمن های اسلامی دانش آموزان که ادامه دهنده راه شهدا و پیرو مکتب امام حسین هستیم در مقابل این اهانت ها سکوت نخواهیم کرد و این اهانت را محکوم خواهیم کرد ؛ بر خود واجب میدانیم با نزدیک شدن به یوم الله ۱۳ آبان که روز استکبار ستیزی است ما نوجوانان پرشور انقلابی و همیشه در صحنه بزودی پاسخ دندان شکنی به دولت فرانسه و حامیان آنها در منطقه خواهیم داد. والسلام علیکم ورحمه الله وبرکاته

 اعضای قرارگاه شهری و دانش آموزان عضو اتحادیه انجمن های اسلامی دانش آموزان رفسنجان

  • نویسنده : رفسنجان فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا