معاون شهرداری مهریز گفت: با توجه به موج سوم شیوع کرونا و برای پیشگیری از آن با همکاری بسیجیان، گروه‌های جهادی و همکاری تشکل‌های مردمی، گندزدایی و ضدعفونی معابر و فروشگاه‌ها، پمپ‌بنزین‌ها، عابربانک‌ها و داروخانه‌های این شهر آغاز شد.

یزدفردا: رسول یزدی روز جمعه با قدردانی از همراهی همگان در پیشگیری از کرونا افزود: مرحله اول ضدعفونی معابر بر حسب ضرورت در تمامی محلات و معابر ادامه دارد و همراهی مردم در این مورد بسیار ضروری است .

وی ادامه داد: به منظور جلوگیری از شیوع ویروس کرونا، شهرداری مهریز از عموم شهروندان می‌خواهد تا خدمات خود را حتما غیرحضوری در شهرداری پیگیری  کنند.

به گفته این مسوول، مردم برای پیگیری موضوعات مرتبط به حوزه‌های شهرسازی و درآمد و نوسازی می‌توانند غیرحضوری و از طریق سامانه تلفنی پیگیر درخواست خود باشند.

یزدی گفت: به منظور جلوگیری از شیوع این ویروس در بین شهروندان به ویژه کارکنان شهرداری  از این پس مراجعان حوزه‌های مختلف به صورت غیرحضوری می‌توانند درخواست‌های خود را در ساعت اداری پیگیری کنند.

وی تصریح کرد: به همین منظور برای  پاسخگویی به درخواست مراجعه‌کنندگان، شهروندان می‌توانند با شماره تلفن ۳۲۵۲۲۰۴۰،۳۲۵۲۲۰۴۱و۳۲۵۲۲۰۴۲در  ساعات اداری تماس بگیرند و کارهای خود را انجام دهند.

  • نویسنده : یزدفردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا