رییس سازمان بسیج جامعه پزشکی یزد گفت: در صورت تقاضای مسوولان امر آمادگی کامل برای ایجاد نقاهتگاه، بیمارستان صحرایی و درمانگاه پیش بیمارستانی برای ارایه خدمات بهتر و بیشتر به بیماران کرونایی در استان فراهم است .

یزدفردا: سعید ذاکری افزود: ایجاد مراکز درمانی و پزشکی مورد نیاز  در استان به تصمیم ستاد مبارزه با کرونا و پیگیری مسوولان امر بستگی دارد که بسیج جامعه پزشکی در خدمت مردم برای خدمت به نیازمندان است. 

وی با بیان اینکه از سوی این تشکل در بخش‌های مختلف تاکنون برحسب ضرورت اقدامات ضروری در کنار سایر مجموعه‌های پزشکی و درمانی برای  بیماران ارایه شده است، یادآور شد: برای تداوم همکاری در شرایط خاص کرونایی آمادگی کامل وجود دارد.

این مسوول به اهمیت پیشگیری از کرونا که طی هفته‌های اخیر در استان به بحران تبدیل شده است اشاره کرد و گفت: برای غلبه و مهار این ویروس مردم باید از هرگونه دورهمی‌های خانوادگی که علت اصلی گسترش آن است به شدت به هر نحو ممکن پرهیز کنند.

به گفته ذاکری زارچ، همکاری آحاد مردم در رعایت دقیق شیوه‌نامه‌های بهداشتی، خودداری  از سفرهای غیرضروری، استفاده از ماسک و رعایت فاصله‌گذاری اجتماعی بهترین راه برای پیشگیری از  کرونا محسوب می‌شود.

  • نویسنده : یزدفردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا