نشست کارگروه انرژی آب و پدافند غیر عامل استان یزد به مناسبت فرارسیدن هفته پدافند غیرعامل، به صورت ویدیو کنفرانسی برگزار شد.

یزدفردا: در این نشست که با حضور ابوالفضل اسدی مدیرعامل این شرکت و رئیس کارگروه پدافند غیرعامل استان و سایر اعضای این کارگروه تشکیل شد؛ نیاز‌ها و برنامه‌های پدافند غیر عامل استان یزد مورد بررسی قرار گرفت.

در ابتدای این نشست، مدیرعامل شرکت برق منطقه‌‌ای یزد ضمن تاکید بر گرامیداشت هفته پدافند غیرعامل در جهت پیشگیری از تهدید‌های احتمالی، رعایت شیوه‌نامه‌های بهداشتی را در حین اجرای برنامه‌های پیش رو خواستار شد.

وی همچنین با اشاره به شعار «مقاومت فعال، تاب آوری حیرت انگیز، ایران قوی» به عنوان شعار در نظر گرفته شده برای هفته پدافند غیرعامل در سال ۹۹، لزوم تحقق این شعار دراجرای کامل برنامه‌های ویژه کارگروه انرژی و آب پدافند غیرعامل استان با همکاری دستگاههای عضو مورد تاکید قرار داد.

اسدی برگزاری مانور‌های پایداری در حوزه انرژی و آب، تداوم چرخه خدمات و اجرای مانور‌های سایبری را بخشی از این برنامه‌ها با رویکرد و شعار اعلام شده دانست.

وی همچنین برنامه ریزی شرکت برق منطقه ای یزد بر توجه ویژه به امنیت و پایداری شبکه‌های برق در کلیه نقاط استان تاکید و این امر را یکی از برنامه‌های مهم حوزه پدافند غیرعامل در شرکت عنوان کرد.

در ادامه این نشست محمدحسین عبداللهی معاون هماهنگی شرکت برق منطقه‌ای یزد و دبیر این کارگروه، پیام دکتر غلامرضا جلالی رئیس سازمان پدافند غیرعامل کشور را قرائت کرد که در این پیام به نقل از مقام معظم رهبری، توجه به استراتژی مقاومت یا دفاع فعال و توجه به ایران قدرتمند برای اطمینان بخشی به مردم مورد تاکید قرار گرفته است.

عبداللهی ضمن اشاره به مصون سازی زیرساخت‌های حوزه فعالیت کارگروه انرژی و آب پدافند غیرعامل استان و توجه به آموزش و آگاه سازی، این موارد را از جمله الزامات پدافند غیرعامل در حوزه انرژی و آب دانست.

وی  هدف از اجرای این برنامه ها را تداوم چرخه خدمات‌رسانی به مردم عنوان کرد که از سوی اداره کل پدافند غیرعامل استان به کارگروه انرژی و آب پدافند غیرعامل استان ابلاغ شده است.

در ادامه این نشست نیز نمایندگان دستگاه‌های اجرایی استان، برنامه‌ها و مانور‌های در نظر گرفته شده در این هفته را تشریح کردند.

  • نویسنده : روابط عمومی شرکت برق منطقه ای یزد
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا