مسوول اتحادیه انجمن‌های اسلامی دانش‌آموزان یزد گفت: نخستین جشنواره مجازی دانش‌آموزان دختر و پسر دوره اول متوسطه کلاس های هفتم، هشتم و نهم با عنوان ستارگان در استان آغاز شد.

یزدفردا: حسین میرشریف افزود: این جشنواره به صورت برخط ( آنلاین ) به صورت فعالیت‌های فرهنگی، هنری، سرگرمی و مهارت با توجه به شرایط خاص کرونایی در قالب برنامه آی‌گپ طراحی شده و محتوای ناب در اختیار دانش‌آموزان قرار می‌گیرد.

وی ادامه داد: دانش آموزان علاقه‌مند با ثبت‌نام در جشنواره با همراهی و تشویق خانواده‌ها و همراهی فرهنگیان به خصوص مربیان پرورشی می‌توانند با نصب برنامه آی‌گپ، از قسمت آی‌لند، آیکون جشنواره ستارگان را انتخاب و مراحل مختلف عضویت را انجام دهند.

این مسوول اظهار کرد: در این مسابقه جذاب و فراگیر با استفاده از فضای مجازی، محتوای آموزشی، مهارتی، تربیتی، اعتقادی و درسی در قالب‌های متنوع و جذاب در اختیار دانش‌آموزان قرار خواهد گرفت و آنها با دریافت این اطلاعات در این جشنواره شرکت می‌کنند.

به گفته میرشریف، توجه به ضرورت سلامت دانش‌آموزان در این شرایط ویروس کرونا، استفاده مناسب از فرصت موجود، ایجاد فضای گرم و صمیمی برای دانش‌آموزان مستعد در کنار خانواده‌ها در منزل به بصورت مجازی جزو اهداف اصلی جشنواره  است .

مسوول اتحادیه انجمن های اسلامی دانش آموزان استان یزد ابراز امیدواری کرد که در این شرایط خاص و وضعیت کرونایی که دانش‌آموزان امکان استفاده از کلاس‌های آموزشی حضوری را کمتر دارند این جشنواره بتواند برای آنها و ارتقای فرهنگی و آموزشی مفید باشد .

میرشریف تصریح کرد: عموم دانش‌آموزان  ۱۳ آبان‌ماه جاری برای ثبت‌نام و حضور در جشنواره ستارگان فرصت دارند ثبت نام کنند و به نفرات برتر در سطح هر شهرستان جوایزی پیش‌بینی و تقدیم می‌شود .

اتحادیه انجمن‌های اسلامی دانش آموزان از جمله سازمان‌های عمومی غیردولتی است که پس از انقلاب ۱۳۵۷ به دستور حضرت امام (ره) تشکیل شد و اساسنامه اتحادیه در سال ۱۳۷۴ به تصویب شورای انقلاب فرهنگی رسید.

  • نویسنده : یزدفردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا