رئیس سازمان فرهنگی اجتماعی ورزشی شهرداری یزد از انتشار فراخوان جشنواره عکس، پوستر و تصویر سازی کرونا و آسیب های اجتماعی خبر داد.

یزدفردا: «عباس ملازینلی» با اشاره به نقش موثر هنر در دوران همه گیری شیوع ویروس کرونا، اظهار کرد: تاثیر هنر در مدیریت و کنترل همه‌گیری کرونا بر هیچ فردی پوشیده نیست چرا که این ویروس علاوه بر شکل دادن بیماری در بین افراد، باعث ایجاد تنش های‌روانی متعددی شده است.

وی با اشاره به این که گاهی اثری هنری، بزرگنمایی یک فاجعه است تا افراد پی به عمق فاجعه ببرند، افزود: در واقع عمده‌ترین اثر ملموس هنر، نقش مدیریتی آن در دوران قرنطینه است.

رئیس سازمان فرهنگی اجتماعی ورزشی شهرداری یزد با اشاره به برگزاری این جشنواره در بخش‌های عکس، پوستر و تصویر سازی و با محوریت کرونا و آسیب های اجتماعی، تاکید کرد: هنرمندان و علاقه مندان به حضور در این جشنواره تا ۳۰ آبان ماه فرصت دارند تا آثار خود را به دبیرخانه ارسال کنند.

ملازینلی تصریح کرد: این جشنواره به پیشنهاد و محوریت گروه مارلیک و با مشارکت سازمان فرهنگی اجتماعی ورزشی شهرداری یزد برگزار می‌شود و ادارات کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان‌های تهران و یزد، خانه فرهنگ صدوقی، گروه ستاره کویر یزد و دفتر امور اجتماعی قرهنگی استانداری یزد نیز در این جشنواره مشارکت دارند.

به نقل از روابط عمومی سازمان فرهنگی اجتماعی  ورزشی شهرداری یزد، هنرمندان و دیگر علاقه‌مندان می‌بایست آثار خود را به نشانی  gallery@marlik.info یا شماره واتس آپ ۰۹۱۲۸۹۶۱۷۱۳ ارسال کنند.

  • نویسنده : یزدفردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا