امام جمعه مهریز گفت: تجهیزات انتظامی منطقه برای انجام ماموریت‌های محوله اصلا جوابگو نیست و باید مسوولان برای حل آنها موضوع را پیگیری و اقدام کنند که جزو مطالبه مهم مردم است.

یزدفردا: حجت‌الاسلام عبدالرضا محی‌الدینی روز شنبه به مناسبت هفته نیروی نیروی ( ۲۷ مهر الی سوم آبان‌ماه ) در نشست با کارکنان منطقه انتطامی شهرستان با تبریک هفته ناجا به موقعیت مهریز به خصوص مهاجرپذیر بودن، ، داشتن مناطق ییلاقی و قرار گرفتن در کنار جاده اصلی کشور اشاره کرد و افزود: برای پوشش دادن همه منطقه باید منطقه انتظامی تجهیز شود.

وی با بیان اینکه انتقال غیرقانونی اتباع بیگانه طی سال‌های اخیر در حومه شهرستان افزایش یافته و به خاطر قرار گرفتن در جوار استان‌های شرقی و جنوبی کشور محل تردد قاچاقچیان و انتقال مواد مخدر است ادامه داد: همه این شرایط گویای اهمیت رسیدگی به منطقه انتظامی مهریز در مقایسه با سایر شهرستان‌هاست.

رییس شورای فرهنگ عمومی مهریز اظهار کرد: برای اینکه ماموران منطقه انتظامی بتوانند بدون دغدغه و با داشتن فراغ بال ماموریت‌های خود را درست و به مواقع  انجام دهند از مسوولان انتظار می‌رود برای تامین وسایل مورد نیاز و نیروی انسانی کافی این شهرستان اقدام شود.

محی‌الدینی به اهمیت راه‌اندازی پلیس فناوری تولید و تبادل اطلاعات( فتا) در شهرستان اشاره کرد که به رغم طرح موضوع و پیگیری هنوز  اقدامی نشده و جزو مطالبات بر حق مردم است و باید برای تحقق آن در اسرع وقت اقدامات قانونی لازم صورت گیرد و کار نظارت بر فضای مجازی جدی صورت گیرد.

  • نویسنده : یزدفردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا