امام جمعه مهریز گفت: ارتقای امنیت جزو مطالبه‌ همگانی از مجموعه نیروهای انتظامی است و برای تحقق آن باید مردم مشارکت بیشتری با برنامه‌های فرهنگی و اجتماعی این نهاد که در خدمت انقلاب و نظام هستند،داشته باشند.

یزدفردا: امسال هفته بزرگداشت نیروی انتظامی که تا سوم آبان‌ماه ادامه دارد با  شعار  « با هم برای امنیت و سلامت» نامگذاری شده است. 

حجت‌الاسلام عبدالرضا محی‌الدینی چهارشنبه شب به مناسبت هفته نیروی انتظامی ( ۲۷ الی سوم آبان‌ماه ) در نشست با جانشین و کارکنان منطقه انتطامی شهرستان به اهمیت تامین نظم و امنیت اشاره کرد و افزود: در سایه وجود امنیت است که فعالیت‌های فرهنگی و اقتصادی به نحو مناسب در منطقه پیگیری و اجرا می‌شود  و نیروی انتظامی با همکاری مردم بهتر در انجام ماموریت‌ها موفق است .

وی به توطئه های فرهنگی و تهدید نرم دشمنان علیه انقلاب اسلامی و نسل جوان اشاره کرد و ادامه داد: برای خنثی کردن اهداف استکبارجهانی باید نیروی انتظامی در بخش فرهنگی و آموزشی برای پیشگیری از بروز آسیب‌های اجتماعی و ناهنجاری‌ها بیش از گذشته با همکاری نهادها و دستگاه‌های اجرایی در  شهرستان اقدام کند.

رییس شورای فرهنگ عمومی مهریز اظهار کرد: ارتقای امنیت فرهنگی و اجتماعی در کنار سایر امور جزو نیازها و مطالبات مهم و اساسی آحاد مردم از نیروهای مقتدر انتظامی است که باید برای انجام آن تلاش بهتری با همکاری مردم و تشکل‌ها صورت گیرد که قطعا انجام آن موجب موفقیت در بخش‌های دیگر اجرایی است .

محی‌الدینی با بیان اینکه مهریز در کنار جاده اصلی تهران- بندر عباس قرار دارد و همواره در طول سال مسافرپذیر است به اهمیت حضور فعال نیروی انتظامی در بخش‌های مختلف برای حفظ امنیت و تحقق مطالبات مردم اشاره کرد و پیگیری آن را توسط مسوولان انتظامی استان یزد و تقویت آن در منطقه خواستار شد.

وی یادآور شد: هفته نیروی انتظامی فرصتی مناسب و یک غنیمت است که باید مردم و مسوولان قدردان تلاش‌های مخلصانه این نیروی با ایمان و فداکار  در خدمت به کشور و جامعه اسلامی باشند که با وجود تمامی تلاش دشمنان، ایران اسلامی از امنیت مثال‌زدنی در منطقه برخوردار است و توطئه‌های استکبار منجر به شکست شده است .

 در پایان این نشست که فرماندار و تعدادی از مسوولان حضور داشتند از تلاش های مجموعه منطقه انتظامی شهرستان مهریز  قدردانی به عمل آمد.

همچنین فرمانده انتظامی یزد ۲۷ مهرماه گذشته گفته بود: ویژه برنامه‌های بزرگداشت هفته نیروی انتظامی از  ۲۷ مهرماه بر اساس شرایط موجود و با رعایت دقیق شیوه‌نامه‌های بهداشتی برای پیشگیری از شیوع ویروس کرونا در استان آغاز شده است.

سرتیپ عباسعلی بهدانی‌فرد با قدردانی از تمامی فعالان حفظ آرامش و امنیت اجتماعی افزود: ۱۲۴ برنامه شاخص با رعایت موازین بهداشتی تا پایان هفته نیروی انتظامی در استان اجرا  می‌شود.

وی با اشاره به اینکه در شرایط کرونایی هستیم  ادامه داد: حدود ۹۰ درصد ویژه برنامه‌ها با همکاری بخش‌های مختلف زیرپوشش نهادها و سایر مراکز در حوزه فرهنگی، اجتماعی و آموزشی پیش‌بینی و به تدریج  اجرا می‌شود.

فرمانده انتظامی یزد اظهار کرد: تمامی برنامه‌ها برای پیشگیری از کرونا با لحاظ کردن شرایط خاص موجود با بهره‌گیری از رسانه‌های جمعی و ابزارهای فرهنگی با رویکرد آموزشی و در راستای مسایل پیشگیری است .

بهدانی‌فرد یادآور شد: غبارروبی گلزار شهیدان، دیدار با نماینده ولی‌فقیه در استان و امام جمعه یزد و ائمه جمعه شهرستان‌ها، سرکشی به خانواده شهیدان و ایثارگران و تجلیل و قدردانی از کارکنان ساعی ناجا ( نیروی انتظامی جمهوری اسلامی) اهم برنامه‌هاست.

به گفته وی، کلنگ‌زنی مرکز آموزش سربازی در بافق و ارایه گزارش عملکرد به مردم با استفاده از رسانه‌های گروهی و آموزش‌های مناسب و مورد نیاز ، محور برنامه‌های هفته ناجاست که بر اساس شرایط اقدام می‌شود.

  • نویسنده : یزدفردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا