مدیرکل کمیته امداد استان یزد گفت: طبق شاخص‌های ارزیابی عملکرد در نذر و قربانی، مردم خیراندیش استان یزد موفق شدند در سال 99 رتبه نخست درزمینهٔ نذر و قربانی را در سطح کشور کسب کنند.

یزدفردا: مدیرکل کمیته امداد استان یزد گفت: طبق شاخص‌های ارزیابی عملکرد در نذر و قربانی، مردم خیراندیش استان یزد موفق شدند در سال 99 رتبه نخست درزمینهٔ نذر و قربانی را در سطح کشور کسب کنند.

به گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی کمیته امداد، محمد شجاعان، با اشاره به افتخارآفرینی نیکوکاران یزدی در اجرای طرح "نذر قربانی، ذبح ابراهیمی" در روز عید سعید قربان امسال، گفت: طبق شاخص‌های ارزیابی عملکرد در نذر و قربانی، مردم خیراندیش استان یزد موفق شدند در سال 99 رتبه نخست درزمینهٔ نذر و قربانی را در سطح کشور کسب کنند.

وی افزود: نیکوکاران یزدی در سال جاری علی‌رغم شرایط موجود در جامعه، حضور چشمگیری در طرح نذر قربانی، ذبح ابراهیمی در قالب پویش مردمی "#نذر_من" داشتند و هشت میلیارد و 524 میلیون تومان در قالب نذر و قربانی به‌صورت نقدی و غیر نقدی به کمیته امداد و مراکز نیکوکاری اهدا کردند.

مدیرکل کمیته امداد استان یزد بیان کرد: ازجمله شاخصه‌های مهم در ارزیابی نذر و قربانی مواردی همچون رشد کمک‌ها نسبت به سال گذشته، میزان تحقق برنامه، تعداد بسته‌های توزیع‌شده در بین خانواده‌های تحت حمایت و تعداد مؤسسات خیریه‌ای که در نذر و قربانی در سال 99 با این نهاد همکاری داشتند، بوده است.

انتهای پیام

  • نویسنده : یزدفردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا