مراسم تکریم و معارفه مدیر دیسپاچینگ و مخابرات شرکت برق منطقه‌‌ای یزد با حضور مدیرعامل، معاونین و مدیران این شرکت و با رعایت فاصله گذاری اجتماعی برگزار شد.

یزدفردا: مدیرعامل شرکت برق منطقه‌‌ای یزد در ابتدای این نشست با اشاره به انتخاب مدیر دیسپاچینگ شرکت از طریق فراخوان، همکاری و مشارکت شکل گرفته در برگزاری فراخوان‌ها را مثبت ارزیابی کرد و این روش را موجب پیشبرد بهتر امور نسبت به گذشته دانست.

اسدی همچنین ضمن قدردانی از زحمات 8 ساله سید جلال حسینی که با بکارگیری توان خود و همکاران، موجب ارتقای دیسپاچینگ شرکت از RDC به AOC شد، ابراز امیدواری کرد تا مدیر جدید امور دیسپاچینگ و مخابرات شرکت بتواند با تعامل مناسب با سایر بخش‌های شرکت و دیسپاچینگ ملی مدیریت شبکه، موجب ارتقای این جایگاه شود.

سید جلال حسینی مدیر سابق امور دیسپاچینگ و مخابرات شرکت نیز در ادامه از تلاش و همکاری همکاران خود در امور دیسپاچینگ که موجب رشد و توسعه دیسپاچینگ شرکت شد قدردانی کرد و افزود: دیسپاچینگ شرکت برق منطقه‌‌ای یزد به عنوان آینه شرکت است و اگر دیسپاچینگ توسعه و ارتقا پیدا کند بدون شک شرکت نیز نمود بهتری در میان شرکت‌های برق منطقه‌‌ای کشور خواهد داشت.

مدیر جدید امور دیسپاچینگ و مخابرات شرکت نیز با قدردانی از همکاران و مدیران سابق و کنونی دیسپاچینگ شرکت، ارتقای دیسپاچینگ AOC را اتفاقی مهم برشمرد و ابراز امیدواری کرد تا با تداوم این همکاری و تلاش‌ها و همچنین استفاده از ظرفیت متخصصان این حوزه بتواند موجب ارتقای این جایگاه شود.

وی بهبود تعاملات درون سازمانی و برون سازمانی را از برنامه‌های خود برشمرد و افزود: ما می‌توانیم ضمن تعامل سازنده با معاونت راهبری شبکه برق ایران، نیروگاه‌ها و دیسپاچینگ‌های مناطق همجوار، دیسپاچینگ شرکت توزیع نیروی برق استان و همچنین تمامی معاونت‌های شرکت، موجب به حداقل رساندن مشکلات شبکه شده و ضمن ارتقای مدیریت راهبری و پایش شبکه برق استان در بحث مدیریت مصرف، دیسپاچینگی شایسته شرکت برق منطقه‌‌ای یزد داشته باشیم.

سید عباس حسینی ادامه داد: دیسپاچینگ‌های منطقه به عنوان بازوان قوی اجرایی دیسپاچینگ ملی هستند و می‌توانند با تصمیم گیری‌های مناسب، نقش سازنده و پر اهمیتی ایفا کنند.

وی با اشاره به آموزش به عنوان یکی از محور‌های برنامه خود تصریح کرد: ما باید با استفاده از تمامی ظرفیت و پتانسیل همکاران مجرب خود در تمامی واحد‌های شرکت، آموزش نظام‌مند و گام به‌گام را اجرا کرده و نیرو‌های زبده‌‌ای تربیت کنیم تا بتوانند با توانمندی به انجام وظیفه بپردازند.

حسینی همچنین با اشاره به فعالیت و خدمات شبانه‌روزی دیسپاچینگ، توجه مدیرعامل و معاونین شرکت را به چارت سازمانی و همکاران شیفت دیسپاچینگ خواستار شد.

وی ابراز امیدواری کرد تا با همت مدیرعامل و معاونین شرکت بتوانیم ساختمان جدید دیسپاچینگ را هر چه سریع‌تر افتتاح کنیم تا همکارانمان بتوانند در محیطی مناسب به خدمت بپردازند.

برنامه‌های مطالعاتی، بهبود شاخص‌های بهره‌برداری و رویت‌پذیری، شناسایی نقاط ضعف زیرساخت‌ها و ارزیابی مستمر نیز از دیگر برنامه‌های مدیر امور دیسپاچینگ و مخابرات شرکت برق منطقه‌‌ای یزد بود که در این نشست به آن اشاره شد.

گفتنی است، پس از انتصاب سیدجلال حسینی به عنوان مدیر دفتر حراست و امور محرمانه شرکت، سید عباس حسینی به عنوان مدیر جدید امور دیسپاچینگ و مخابرات این شرکت منصوب شد.

  • نویسنده : روابط عمومی شرکت برق منطقه ای یزد
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا