دادستان عمومی و انقلاب استان یزد گفت: تاکنون ۳۴۰ دستگاه موتورسیکلت از طریق سامانه استرداد دادگستری ترخیص شده است.

یزدفردا: محمد رضا حدادزاده در نشست شورای معاونین دادگستری کل استان یزد بر لزوم تعیین تکلیف موتورسیکلت‌های رسوب کرده در پارکینگ‌ها تأکید کرد و اظهار داشت: در این راستا بازدید‌های میدانی مختلفی انجام و برای تسهیل در امور سامانه استرداد در دادگستری کل استان راه اندازی شد.

او  به استقبال خوب مردم از این سامانه اشاره کرد و افزود: از ابتدای راه اندازی این سامانه تاکنون ۳۴۰ نفر وسایل نقلیه خود را تحویل گرفته اند.

حدادزاده  ادامه داد: از طریق این سامانه و حمایت‌های قضائی به دنبال فراهم کردن بهترین تسهیلات برای تعیین تکلیف وسائل رسوب کرده در پارکینگ‌ها هستیم.

این مسئول با بیان اینکه برخی از موتورسیکلت‌ها به‌علت فرسودگی و عدم قابلیت پلاک‌گذاری امکان استرداد ندارند تصریح کرد: برای این دسته از وسایل هم برنامه ریزی شده تا مشکل مالکین رفع شود.

دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان با تقدیر از مشارکت خوب راهور استان در اجرای این طرح گفت: ثبت‌نام کنندگان در این سامانه از تخفیف‌ها و مساعدت‌های قابل توجه در ارتباط با هزینه‌های پارکینگ، جریمه و بیمه بهره‌مند می‌شوند.

مشمولان این طرح می‌توانند برای ثبت نام در سامانه استرداد با در دست داشتن تصویر مشخصات موتور و مالکیت به نشانی اینترنتی www.sterdad.ir مراجعه کنند.

  • نویسنده : یزدفردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا