مربی تیم شهداب یزد گفت: به نظر من برنامه لیگ در دور برگشت باید تغییر کند و مثل کشتی، هندبال و بسکتبال به صورت متمرکز در یک شهر برگزار شود.

یزدفردا: نجاتی گفت: ما تیم یکدستی داریم که توسط کادر مدیریتی نسبتاً حرفه‌ای اداره می‌شود. من تاکنون چنین تیمی در دوران بازی و مربیگیری خود، کمتر دیده‌ام. آنها تمام امکانات مورد نیاز ما را مثل سالن اختصاصی تمرین و بدنسازی و همچنین تشکیل تیم دوم فراهم کردند. به این ترتیب هزینه‌های تیم در سال‌های آینده برای تیمداری، تمرین و تامین بازیکن،‌ بسیار کمتر خواهد شد. ما با بازیکنان جوان، قراردادی 5 ساله بسته‌ایم و آنها در محیطی شبیه یک آکادمی حرفه‌ای از امکانات آموزشی، تمرین و تغذیه بهره‌مند هستند.

بازیکن پیشین تیم ملی تصریح کرد: وضعیت اقتصادی کشور ما خوب نیست و برای صرفه جویی در هزینه‌ها، بهتر بود که مسابقات در دو گروه برگزار شود. علاوه بر این، تیم‌ها باید هزینه‌های تست کرونا که 600 هزار تا یک میلیون تومان برای هر آزمایش است را نیز پرداخت کنند. این آزمایش باید هر هفته برای تمام اعضای تیم تکرار شود. به نظر من برنامه لیگ در دور برگشت باید تغییر کند و مثل کشتی، هندبال و بسکتبال به صورت متمرکز در یک شهر برگزار شود. اردکان و سپاهان، تیم‌هایی هستند که بیشترین مراقبت را در بازیکنان خود در زمان کرونا دارند.

تیم شهداب یزد در هفته هشتم لیگ برتر والیبال  و پس از 2 هفته تعطیلی لیگ، میهمان فولاد سیرجان خواهد بود.

  • نویسنده : یزدفردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا