رئیس پلیس فتا یزد از کشف یک پرونده مزاحمت اینترنتی در این استان خبر داد و گفت: متهم با شاکیه نامزد بود و با هدف تهدید شاکیه و مزاحمت اینترنتی قصد بازگشتن به زندگی او را داشت.

یزدفردا: سرهنگ مرتضی ابوطالبی اظهار کرد: در پی وصول یک فقره پرونده قضایی به پلیس فتا مبنی بر تهدید و انتشار تصاویر و فیلم‌های خصوصی در شبکه‌های اجتماعی تلگرام در این راستا، پرونده مقدماتی تشکیل و رسیدگی آن در دستور کار این پلیس قرار گرفت.

وی افزود: در بررسی‌های اولیه مشخص شد که فرد مزاحم، به خوبی از وضعیت خانه و خانواده شاکیه اطلاعات زیادی دارد که ظن ماموران را به آشنا بودن متهم تقویت کرد.

رئیس پلیس فتای استان یزد، گفت: کارشناسان این پلیس با بررسی‌های فنی و تخصصی موضوع را با جدیت مورد بررسی قرار دادند که در نهایت توانستند ظرف مدت کوتاهی آدرس و مشخصات متهم را شناسایی و پس از اخذ دستور مقام قضایی، جهت بازجویی به پلیس فتا استان انتقال دادند.

سرهنگ ابوطالبی تصریح کرد: متهم که نامزد سابق شاکیه بوده در بازجویی‌های ابتدایی منکر هرگونه عمل مجرمانه می‌شود که پس از مواجه با مستندات جمع‌آوری شده در این پلیس لب به سخن گشود و صراحتاً به بزه انتسابی اقرار و بیان داشت مدتی با شاکیه نامزد بودیم ولی پس از مدتی با توجه به اختلافات پیش آمده با خانواده شاکیه، نامزدی ما به کلی به هم خورد و من با تهدید شاکیه قصد بازگشتن به زندگی او را داشتم.

وی خطاب به شهروندان گفت: فضای مجازی و شبکه‌های اجتماعی جای مناسبی برای تلافی و انتقام‌جویی مشکلات افراد نیست و خانواده‌ها می‌توانند در این ‌بین نقش بسزایی داشته و در این بحث ورود کنند.

 وی در پایان خاطرنشان کرد: هم‌وطنان عزیز می‌توانند در صورت نیاز با مراجعه به سایت پلیس فتا به آدرس www.cyberpolice.ir با ما در ارتباط باشند.

  • نویسنده : یزدفردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا