همه ملت ایران می‌داند که آمریکا یک روباه مکار است.

 یزدفردا: حجت‌الاسلام‌والمسلمین عبدالرضا محی‌الدینی امام‌جمعه مهریز در خطبه‌های امروز نماز جمعه گفت: مردم ایران از گرانی‌های بی‌حساب ‌وکتاب قول‌هایی که عملی نمی شود و درنتیجه از بی‌تدبیری دولت ناراضی هستند.

او افزود: چرا دولت به جوانان قول تأمین زمین و مسکنی می‌دهد که هنوز نمی تواند عملی کنند؛ و آنها از زمینی که حق مسلم آنها است محروم هستند.

حجت‌الاسلام محی‌الدینی ادامه داد: دولت‌مردان از درگیری‌های سیاسی بی‌بهره بپرهیزید جناح‌بازی به جز خیانت برای مردم چیزی ندارد.

او عنوان کرد: آمریکا دنیا را بازی می‌دهد و هیچ اثری روی اقتصاد کشور ایران ندارد و همه ملت ایران می‌داند که او یک روباه مکار است.

محی‌الدینی با اشاره به اینکه وقف یک سنت حسنه است بیان کرد: اگر ارگانی که متولی وقف است کم‌کاری در امور آن مسئله انجام دهد. نباید خیرین این سنت حسنه را کنار بگذارند.

 امام‌جمعه مهریز بابیان اینکه باید نظارت کامل به امور وقف انجام شود گفت: تصرف در مالی که اجاره‌بهای آن به‌درستی پرداخت‌نشده است حرام و غیرقانونی است.

محی‌الدینی ادامه داد: وقف نشانده احساس مسئولیت نسبت به دیگران، باعث تزکیه نفس، تقویت‌کننده روحیه مواسات و برادری است و در وقف به نیاز جامعه توجه  ویژه ای شود.

 

  • نویسنده : چاوشیان
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا