نماینده حوزه انتخابیه مهریز در مجلس شورای اسلامی گفت: برای انتقال پاسگاه بین‌راهی شهید مدنی از حوزه شهر به خارج از آن در این شهرستان ۱۵ میلیارد ریال بودجه ملی اختصاص یافت.

یزدفردا: محمدرضا صباغیان افزود: با اختصاص این بودجه و مشخص شدن چهار هکتار زمین، انتقال پاسگاه در اولین زمان انجام می‌شود.

وی ادامه داد: برای انجام این خواسته برحق و همیشگی مردم منطقه تاکنون جلسه‌های مکرری با مسوولان کشوری و استان برگزار شده و هدف همه همکاری و تحقق آن است .

نماینده مردم مهریز، بافق، بهاباد، خاتم و ابرکوه در مجلس شورای اسلامی اظهار کرد: مکان جدید پاسگاه خارج از حوزه شهری و حدود ۵۰ کیلومتر بالاتر از محل کنونی است.

صباغیان از همکاری و پیگیری مسوولان نیروی انتظامی و محیط زیست و همچنین فرماندار و مردم مهریز قدردانی و ابراز امیدواری کرد همه برای انجام کار جدی‌تر اقدام کنند.          

پاسگاه شهید مدنی یکی از گلوگاه‌های مهم ایران در مبارزه با قاچاق کالا و ارز است که در پنج کیلومتری شهر مهریز به طرف شهرستان انار قرار دارد.

پاسگاه یادشده بیش از ۲۷ سال در حوزه جغرافیایی مهریز مستقر است و به لحاظ کشف مواد مخدر و کالای قاچاق نه تنها در ایران بلکه در عرصه جهانی معروف و شناخته شده است.

  • نویسنده : یزدفردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا