حسن زارع یکی از خیران مهریز ۵۰۰ میلیون ریال هزینه برگزاری روز اربعین حسینی را با توجه به ضرورت پیشگیری از شیوع ویروس کرونا به طرح توسعه مجموعه فرهنگی مذهبی حضرت ولی عصر (عج) این شهر اهدا کرد.

یزدفردا: امام جمعه مهریز شامگاه پنجشنبه در این ارتباط  افزود: این نیکوکار  امروز همزمان با بیستم ماه صفر در جلسه‌ای که  فرماندار مهریز نیز حضور داشت،کمک خود را اهدا کرد. 

حجت‌الاسلام عبدالرضا محی‌الدینی ادامه داد: مراحل اجرای طرح توسعه مسجد جامع ولی‌عصر(عج) سال ۱۳۹۷ بدون اتکا به بودجه های دولتی آغاز شده و  از خیران تقاضا می‌شود با کمک‌های خود در ساخت طرح همراهی کنند.

 طرح یادشده شامل فضاهای فرهنگی، مذهبی، ورزشی، رفاهی و خدماتی است که در زمینی به مساحت ۱۴ هزار متر مربع و با زیربنای ۲۰ هزار مترمربع در ۲ طبقه ساخته می‌شود و برای اجرای فاز اول آن  افزون بر پنج میلیارد ریال اعتبار نیاز است که مشارکت خیران نقش مهمی در انجام آن و ایجاد فضایی مناسب در شهر دارد.

توسعه مسجد جامع ولی‌عصر (عج) که در حال حاضر نماز جمعه مهریز در آن اقامه می‌شود، در قالب یک مجموعه فرهنگی مذهبی در دست ساخت است.

مسجد جامع ولی‌عصر (عج) هم‌اکنون با سه هزار مترمربع زیربنا محل برگزاری نماز عبادی سیاسی جمعه  و برخی مراسم ملی و مذهبی است.

  • نویسنده : یزدفردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا