تیم‌های شهداب یزد و خاتم اردکان در هفته هفتم لیگ برتر والیبال در ورزشگاه خود از تیم‌های میزبان پذیرایی و شهداب در این مسابقه پیروز و خاتم اردکان باخت.

یزدفردا: عصر امروز در چارچوب هفته هفتم لیگ برتر والیبال کشور، تیم‌های شهداب یزد و خاتم اردکان به ترتیب با تیم‌های پیکان تهران و لبنیات هراز آمل در ورزشگاه خانگی خود به رقابت پرداختند.

با توجه به اینکه شهداب یزد در مقابل پیکان یکی از تیم‌های ریشه‌دار و باسابقه لیگ برتر که چندین دوره سابقه قهرمانی را در کارنامه خود یدک می‌کشید اما از فرصت میزبانی به بهترین شکل ممکن بهره برد و موفق به شکست 3 بر یک پیکان تهران شد.

در این دیدار شهداب سه دست خود را با نتایج 25 بر 14، 25 بر 19 و 25 بر 23 به پیروزی رسید و یکدست را با نتیجه 25 بر 23 به پیکان واگذار کرد ولی در نتیجه موفق به کسب سه امتیاز این بازی حساس شد.

باخت خاتم اردکان در شرایط میزبانی

اما در رقابت خاتم اردکان در ورزشگاه خود میزبان هراز آمل بود در یک دیدار مهیج نتوانست نتیجه را به نفع خود به پایان برساند و تنها یک امتیاز از این بازی به دست آورد.

خاتم اردکان در این دیدار دو دست را با نتایج 25 بر 20 و 25 بر 14 به نفع خود به پایان رساند و در طرف مقابل سه دست دیگر را با نتایج 25 بر 21، 25 بر 20 و 15 بر 13 به حریف خود واگذار و دو امتیاز حساس میزبانی را از دست داد.

  • نویسنده : یزدفردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا