نوکار گفت: با توجه به فصل برداشت محصولات اعمال محدویت تردد، برای کشاورزان مشکل‌ساز خواهد شد، مردم برای رعایت حال روستاییان از سفر به مناطق ییلاقی تفت خودداری کنند.

یزدفردا: علیرضا نوکار در خصوص اعمال محدودیت‌ تردد در شهرستان تفت با توجه به شیوع بالای کرونا گفت: اعمال هر گونه محدودیت تردد نیاز به مصوبات استاد ملی و ستاد کرونا دارد بنابراین با وجود مذاکراتی که در خصوص وضعیت کرونا در تفت و مرکز استان در ستاد استانی مقابله با کرونا انجام شده محدودیت تردد به این شهرستان اعمال نشده است.

وی ادامه داد: در حال حاضر با توجه به سرد شدن هوا حضور مردم در روستاها و ییلاق‌های استان نسبت به فصل بهار و تابستان کاهس یافته و به یک سوم رسیده است و از طرفی فصل برداشت محصولات کشاورزی است و اعمال محدودیت تردد به تفت برای کشاورزان مشکل ساز خواهد بود.

فرماندار شهرستان تفت عنوان کرد: از امشب تا اطلاع ثانوی محدودیت‌هایی در تفرجگاه‌ها، پارک‌ها و بوستان‌های شهرستان‌های تفت اعمال می‌شود همچنین تفرجگاه دره گاهان و چشمه تامهر مسدود شده است و مردم باید از تردد به این نقاط خودداری کنند.

نوکار ادامه داد: از مردم استان درخواست داریم با توجه به وضعیت حاد کرونا و برای رعایت حال روستاییان و سالخودرگی آنها در تعطیلات پیش رو و همچنین ایام تعطیل از  سفر به روستاها و ییلاقات استان به خصوص شهرستان تفت  خودداری کنند تا سلامت روستاییان و کشاورزان به خطر نیفتد و شاهد شیوع بیشتر بیماری کرونا در استان نباشیم.

  • نویسنده : یزدفردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا