نماینده حوزه انتخابیه مهریز در مجلس شورای اسلامی گفت: مشکل اشتغال ملی‌پوشان و مدال‌آوران ورزش مطالبه برحقی است که باید توسط مسوولان وزارت ورزش و جوانان پیگیری و حل شود.

یزدفردا: محمدرضا صباغیان عصر روز چهارشنبه در بررسی مسائل و مشکلات ورزشکاران و دروازه‌بان تیم ملی فوتبال‌ساحلی ایران در مهریز افزود: بازیکنانی که برای ایران در میدان‌های جهانی و آسیایی افتخار کسب کردند باید زمینه اشتغال مناسب آنها فراهم شود.

وی با اشاره به اینکه توجه به ملی‌پوشان و مدال‌آوران در رشته‌های مختلف توسط مسوولان ورزش کشور باید جدی پیگیری شود ادامه داد: ایجاد انگیزه در بین سایر ورزشکاران در گرو رسیدگی به مطالبات ملی‌پوشان است که امیدواریم با جدیت دنبال شود.

در این نشست که امام جمعه و فرماندار و حمید بهزادپور ملی‌پوش تیم قوتبال‌ساحلی ایران و  برترین دروازبان فوتبال ساحلی جهان حضور شد، توسط نماینده حوزه انتخابیه مهریز در مجلس شورای اسلامی قول حل شدن مشکل کار این ملی پوش داده شد.

 بهزادپور دروازه‌بان تیم ملی فوتبال‌ساحلی ، عضو باشگاه مقاومت گلساپوش یزد و متولد مهریز است که تاکنون به همراه تیم‌ملی در مسابقات مختلف بین‌المللی و جهانی حضور داشته است.

تیم‌های فوتبال ساحلی مقاومت گلساپوش یزد و ایفاسرام اردکان در لیگ برتر باشگاه‌های کشور حضور دارند.

  • نویسنده : یزدفردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا