میربهبودی فرماندار خاتم در هشداری به اصناف متخلف، گفت: اصناف دستورالعمل‌های بهداشتی را رعایت کنند در غیر این صورت برخورد قانونی می‌شود.

یزدفردا: جواد میربهبودی فرماندار خاتم در ستاد مبارزه با کرونا شهرستان با اشاره به اینکه وضعیت مناسبی در زمینه کرونا نداریم، اظهار داشت: ادامه این روند باعث بحرانی شدن شرایط می‌شود که در این خصوص باید راهکارهایی ارائه شود تا شرایط به قبل بازگردد.

وی خاطرنشان کرد: عدم رعایت دستورالعمل‌ها به‌ویژه دورهمی‌های خانوادگی یکی از علت‌های اصلی افزایش آمار کرونا است.

میربهبودی با تأکید بر اینکه در این شرایط باید شب‌نشینی‌ها را کاهش داد و به صفر رساند، اذعان داشت: طبق نظر شبکه بهداشت و درمان شهرستان و هماهنگی اداره تبلیغات اسلامی شهرستان خاتم باید عزاداری و تجمعات هیئت‌های مذهبی برای دهه آخر صفر با رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی در فضای باز انجام شود تا از شیوع این بیماری منحوس جلوگیری و آمار در سطح شهرستان کاهش یابد.

فرماندار شهرستان خاتم اظهار داشت: تمام کارمندان، نهادهای دولتی عمومی و خصوصی و ارباب‌رجوع‌ها باید دستورالعمل‌ها را رعایت کنند تا این شرایط بحرانی ادامه پیدا نکند.

وی در پایان با اعلام هشدار به اصناف متخلف، گفت: اصناف دستورالعمل‌های بهداشتی را رعایت کنند در غیر این صورت برخورد قانونی می‌شود.

  • نویسنده : یزدفردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا