مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان یزد از افتتاح دو پروژه بزرگ فرهنگی در یزد تا پایان سال جاری خبر داد.

یزدفردا: مجید جوادیان زاده در دیدار نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه یزد با اعضای خانه مطبوعات استان اظهار داشت: در استان دو پروژه بزرگ فرهنگی وجود دارد که تلاش ما افتتاح و بهره برداری از آن تا پایان سال جاری است و در صورتی که مشکل مالی آن حل شود، به موقع بهره برداری خواهد شد.

وی عنوان کرد: تالار مرکزی یزد در امامشهر، شامل سه سالن بزرگ و فضاهای آموزشی است و یکی از مهمترین پروژه‌های فرهنگی استان به شمار می‌رود.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان یزد در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به فعالیت خانه مطبوعات اظهار داشت: خانه مطبوعات یک نهاد صنفی و رسانه‌ای است که بخش عمده‌ای از وظایف و فعالیت‌هایی که توسط قبلاً توسط ارشاد انجام می‌شد را اکنون بر عهده گرفته است.

وی عنوان کرد: در حال حاضر ۱۸۳ رسانه شامل رسانه‌های برخط و غیربر خط، روزنامه، مجله‌های تخصصی، ماهنامه و هفته نامه محلی و سراسری در استان یزد مشغول فعالیت هستند.

جوادیان زاده از برگزاری جشنواره‌هایی برای ایجاد رقابت بین رسانه‌ها خبر داد و بیان کرد: اکنون این جشنواره‌ها بنابر اقتضای شرایط استان و نیاز استان به تولیدات رسانه‌ای، با موضوعات ویژه به صورت فصلی برگزار می‌شود.

در این دیدار همچنین مدیر و رئیس خانه مطبوعات استان یزد نیز به ارائه گزارشی از فعالیت‌های این نهاد پرداختند.

  • نویسنده : یزدفردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا