مسئول دبیرخانه مسابقه کشوری «هفت شهر عشق» گفت: علاقه مندان به مسابقات کتابخوانی مجازی می توانند تا پایان ماه صفر در این مسابقه به صورت رایگان و با موضوع عاشورا شرکت کنند.

یزدفردا: حجت الاسلام عماد رضایی گفت: به همت گروه جهادی حوزه علمیه یزد تا کنون در ایام کرونا چند دوره مسابقه کتابخوانی به مناسبت ماه رمضان و عید غدیر خم با رویکرد کشوری برگزار شده است و سومین دوره آن با عنوان « هفت شهر عشق» در حال برگزاری است.

وی افزود: این مسابقه از متن کتاب هفت شهر عشق اثر حجت الاسلام مهدی خدامیان است که شرکت کنندگان فارسی زبان از سراسر جهان می توانند با مراجعه به سایت اینترنتی مسابقه به آدرس « www.n313.ir »، « https://n313.ir/110-36/ » و شبکه اجتماعی«@maarefemamat»مراجعه نمایند و پس از ثبت نام و دانلود رایگان متن کتاب در این مسابقه شرکت کنند.

مسئول دبیرخانه مسابقه کشوری هفت شهر عشق ادامه داد: تا کنون بیش از 3000 نفر در این مسابقه ثبت نام کرده اند و شرکت کنندگان پس از مطالعه کتاب می توانند با مراجعه به سایت مسابقه تا پایان ماه صفر فایل کتاب را دانلود کنند و در 13 آبان به صورت مجازی و انلاین در مسابقه شرکت کنند و به سئوالات پاسخ دهند.

حجت الاسلام رضایی جوایز این مسابقه را شامل جوایز نقدی پنج میلیون تومانی، دو میلیون تومانی و یک میلیون تومانی همراه با دیگر جوایز ارزنده برشمرد.

وی با تقدیر و تشکر از همه نهادها و سازمان هایی که در برگزاری این مسابقه فرهنگی مذهبی مشارکت دارند گفت: این مسابقه با همکاری مرکز مدیریت حوزه های علمیه، اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان یزد، مؤسسه معارف امامت اهل بیت(علیهم السلام)، اداره کل اوقاف و امور خیریه استان یزد، سازمان فرهنگی ورزشی شهرداری یزد و آستان مقدس امامزاده جعفر(ع) یزد برگزار می شود.

  • نویسنده : یزدفردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا