یزدفردا "رییس دانشگاه یزد در پیامی خطاب به دانشگاهیان این دانشگاه، با توجه به نامگذاری سال جدید به عنوان سال اصلاح الگوی مصرف، از آنان خواست در مسیر نهادینه کردن فرهنگ درست مصرف کردن در جامعه اسلامی تلاش کنند.
متن پیام آقای دکتر سید علی محمد میبدی بدین شرح است:
بسم الله الرحمن الرحیم


یا مقلب القلوب و الابصار یا مدبر اللیل و النهار یا محول الحول و الاحوال حول حالنا الی احسن الحال


آغاز فصل بهار و زمان رویش و شکفتن خوبی‌‌ها و زیبایی‌ها را به تمامی دانشگاهیان معزز و خانواده‌های محترمشان تبریک و تهنیت می گویم.
سال 87 را در سایه الطاف و عنایات بی‌کران حضرت حق و در ظل توجهات امام عصر(عج) و ائمه اطهار(ع) با موفقیت پشت سرگذاشتیم. سالی که در فصل آغازینش، فضای دانشگاه یزد از رایحه خوش حضور پنج شهید گمنام عطرآگین شد و لحظه لحظه‌ی ایامش سرشار از فیوضات و برکات این حضور جاودانه بود. امیدوارم در سال جدید نیز بتوانیم در پرتو انوار هدایتگر این پنج اختر فروزان، با شتابی افزون‌تر در مسیر نیل به آرمان‌های بلند اسلام و انقلاب گام برداریم.

در سالی که گذشت با همت یکایک اعضای محترم هیأت علمی، کارکنان شریف و دانشجویان عزیزشاهد توفیقات چشمگیر و توسعه روزافزون در عرصه های مختلف علمی، آموزشی، دانشجویی، فرهنگی، رفاهی و عمرانی بودیم. لازم می دانم از تلاشهای ارزنده و کوششهای ثمربخش این بزرگواران صمیمانه سپاسگزاری نموده، از درگاه خداوند متعال سلامت، سعادت و مزید توفیقات ایشان را مسألت نمایم.
اینک در سالی که به تدبیر مقام معظم رهبری با عنوان سال اصلاح الگوی مصرف نامگذاری شده، سزاواراست بیش از پیش در جهت ارتقای بهره وری و استفاده صحیح از اموال و امکانات عمومی بکوشیم و با توجه به نقش خطیر دانشگاهیان در بسترسازی فرهنگی و ارتقای دانش عمومی، در گسترش و نهادینه کردن فرهنگ درست مصرف کردن در جامعه اسلامی تلاش کنیم.
درآغاز فصلی جدید از تلاش و بالندگی و درتداوم روند رو به رشد این مجموعه علمی و آموزشی، توفیق همگان را از درگاه ایزد منان آرزومندم.


سید علی محمد میبدی
رییس دانشگاه یزد

نوروز1388 هجری خورشیدی

یزدفردا

  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا