دانلود واتساپ برای کامپیوتر و ویندوز

| دانلود واتساپ WhatsApp Desktop برای کامپیوتر و ویندوز + مک Mac |

 

واتساپ برای کامپیوتر و ویندوز WhatsApp PC 2.2037.6 x86/x64 Win/Mac/Portable نام نسخه ویندوزی اپلیکیشن محبوب و فوق العاده قدرتمند واتس اپ مسنجر است. واتساپ دسکتاپ ، یکی از قدرتمندترین اپلیکیشن های برقراری ارتباط متنی و صوتی با مخاطبین و دوستان شما به صورت کاملاً رایگان است. از زمان عرضه اولین سیستم عامل های هوشمند دستگاه های قابل حمل نظیر نوکیا سیمبین ، واتس اپ نیز فعالیت خود را آغاز کرد. در واقع قدمت و کیفیت کاری این مسنجر به هیچ وجه قابل مقایسه با پیام رسان تلگرام نیست ! یکی از محبوب ترین قابلیت هایی که برنامه واتس اپ در اختیار کاربران خود قرار می دهد ، امکان برقراری تماس صوتی رایگان و بسیار با کیفیت با دوستان و مخاطبین شماست. در این مطلب از سایت یاس دانلود ، مفتخریم به شما کاربران واتس اپ این مژده را بدهیم که سر انجام نسخه ویندوزی این نرم افزار نیز عرضه شد. بدین ترتیب شما می توانید در محیط کامپیوتر و یا لپ تاپ خود ، به برقراری ارتباط متنی ، صوتی ، تصویری و … با دوستان خود بپردازید.  در این میان، برخی تولیدکنندگان بومی نیز دست به کار شده و اقدام به عرضه پیام‌رسان‌های فارسی مختلفی کرده‌اند که از جمله محبوب‌ترین آن‌ها می‌توان به سروش، ایتا، گپ ، آی گپ ، بله و … اشاره کرد.

اگر شما نیز از دسته افراد هستید که طی چند سال اخیر انواع مختلف پیام‌رسان‌ها را امتحان و نصب کرده و نقاط قوت و ضعف هریک را به خوبی می‌شناسید، شاید برایتان کمی سخت و دشوار باشد که بخواهید از پیام‌رسان‌هایی قوی همچون تلگرام بخواهید به سرویس واتس اپ برگردید. ولی هم‌اکنون این مژده را به شما عزیزان می‌دهیم که سرویس محبوب واتس اپ نیز طی چند سال اخیر، امکانات بسیار بیشتری را به نسبت نسخه‌های قدیمی در خود گنجانده تا شما هم بتوانید بدون قرارگیری در فضایی غریب و ناشناس (!)، به شیوه دلخواه خود ارتباط خود را با دوستان خود در فضای مجازی حفظ کنید. به عنوان مثال، تا چند سال قبل نمی‌شد هیچ سرویسی را به عنوان جایگزینی در حد و اندازه اسکایپ معرفی کرد؛ اما قابلیت مکالمه ویدیویی که در نسخه‌های جدید پیام‌رسان واتس اپ معرفی شده، توانسته به محبوبیتی مثال‌زدنی در بین کاربران دست یابد. از آنجا که این پیام‌رسان و سرویس مکالمه‌های صوتی و ویدیویی آن به صورت بهینه برای گوشی‌های موبایل طراحی شده، شما می‌توانید مکالمات خود را بدون هیچگونه تاخیر و با کیفیتی مطلوب تجربه کنید. در واقع به هنگام استفاده از این پیام‌رسان چه در مکالمات صوتی و چه در تماس‌های تصویری (فردی/گروهی)، دیگر هیچ خبری از سکوت‌های طولانی و انتظار برای ارسال و دریافت تصویر و صدا نخواهد بود؛ زیرا که پیام‌رسان واتس اپ به صورت بهینه با سرعت اینترنت و دیتای موبایل شما طراحی شده و به همان نسبت سعی می‌کند کیفیت را مطابق با سرعت انتقال داده در شبکه شما تطبیق دهد تا بتوانید از تجربه مکالمات خود با کیفیتی مطلوب تحت شبکه اینترنت لذت ببرید. هم اکنون می توانید آخرین نسخه و جدیدترین ورژن نرم افزار واتساپ برای کامپیوتر و ویندوز را با لینک مستفیم و به صورت رابگان از سایت یاس دانلود دریافت نمایید.

 

 

 

 

با وجود اینکه این روزها شمار بسیاری از سرویس‌های پیام‌رسان تحت وب در بازار نرم افزارهای تلفن همراه یافت می‌شود، اما همچنان بسیاری از کاربران تجربه ارسال و دریافت پیام، تماس صوتی و تصویری با اپلیکیشن واتساپ را به دیگر سرویس‌ها ترجیح می‌دهند. از آنجا که این شرکت سابقه طولانی مدت در ارائه این سرویس رایگان طی یک دهه اخیر داشته است، تا حد زیادی این شرکت توانسته اعتماد کاربران خود را جلب کرده و به سرویس پیام‌رسان محبوب آن‌ها تبدیل شوند. این روزها که بسیاری از افراد بنا بر دلایل مختلف به صورت دورکاری با سایر همکاران خود در اوقات اداری در ارتباط هستند، سرویس محبوب واتس اپ این امکان را فراهم ساخته تا بتوان با سرعت و کیفیتی مطلوب با دیگر همکاران و اعضای تیم به صورت متنی، صوتی و یا ویدیویی ارتباط گرفت و به تبادل اطلاعات پرداخت. پیام‌رسان واتس‌اپ با کیفیت فوق‌العاده‌ای که دارد، شما را قادر می‌سازد تا قادر باشید تنها از طریق یک خط اینترنت حتی با کیفیت نه‌چندان مطلوب هم بتوانید با دیگر مخاطبین واتس‌اپ در سراسر دنیا ارتباط برقرار کرده و به ارسال/دریافت پیام صوتی، تصویری و یا متنی بپردازید. با توجه به گسترش محبوب سرویس‌های پیام‌رسان طی چند سال اخیر، شاهد حضور شمار بسیاری از این اپلیکیشن ها بوده‌ایم که از مهم‌ترین آن‌ها می‌شد به سرویس تلگرام، وی‌چت، لاین، وایبر و … اشاره کرد. اکنون که دیگر استقبال از این اپلیکیشن‌ها به مانند گذشته نیست، باری دیگر پیام‌رسان واتساپ وب با امکانات فوق‌العاده خود نامی بر سر زبان‌ها انداخته و انتخاب شماره یک افراد برای برقراری ارتباط سریع با دیگران بدل شده است.

 

واتس اپ که از همان نسخه‌های اولیه سیستم‌عامل سیمبین مسیر خود را به گوشی‌های تلفن همراه باز کرد، در ابتدا شمار کمی از کاربران را به خود جذب کرده بود؛ زیرا که در آن زمان امکان دسترسی به اینترنت با سرعت مطلوب برای همه افراد در نقاط مختلف دنیا مقدور نبود. همین امر سبب می شد که واتس اپ به مانند دیگر رقبای انگشت‌شمار خود نتواند طی سال‌های اولیه آن‌طور که باید و شاید بین کاربران محبوبیت پیدا کند. ولی امروزه که امکان دسترسی اینترنت پرسرعت تقریبا در نقاط مختلف جهان فراهم شده، سرویس‌های پیام‌رسان به انتخاب اول کاربران برای ارسال و دریافت پیام و برقراری ارتباط صوتی/تصویری بدل شده‌اند. ظرفیت بالای سرویس‌دهی پیام‌رسان واتساپ، هیچ محدودیتی را در شمار کاربر، تعداد پیام‌های ارسالی و یا دقایق مکالمه برای شما تعیین نمی‌کند. در واقع ورود این دسته از پیام‌رسان‌ها، از همان ابتدا یک تهدید بالقوه برای اپراتورهای خدمات تلفن همراه به شمار می‌رفت و همانطور که می‌شد پیش‌بینی کرد، کاربرد این سرویس‌ها و مکالمات طولانی مدت (و رایگان) در آن‌ها، توانست رضایت میلیون‌ها کاربر در دنیا را جلب کند و اکنون که ما در حال نگارش این مطلب هستیم، می‌توان گفت که پیام‌رسان واتس اپ در واقع محبوب‌ترین سرویس پیام‌رسان اینترنتی کاملا رایگان در سراسر دنیاست که همین حالا نزدیک به 2 میلیارد کاربر فعال در جهان دارد و این موفقیت چشم‌گیر را فقط و فقط می‌توان در کیفیت مطلوب سرویس‌های ارائه شده، امنیت بالا و اعتماد کاربران آن جستجو کرد.

 

اکنون که یک دهه کامل از زمان معرفی سرویس واتساپ (از سال 2009) تاکنون گذشته، شاهد رشد و پیشرفت چشم‌گیر امکانات این پیام‌رسان قوی و محبوب هستیم. ضمن اینکه توسعه و افزایش هرچه بیشتر شمار کاربران گوشی‌های هوشمند نیز تاثیر به‌سزایی در کسب موفقیت این پیام‌رسان داشته است. این روزها تقریبا همه ما یک گوشی تلفن همراه هوشمند را در جیب خود به همراه داریم که به یکی از دو سیستم‌عامل اندروید/iOS مجهز هستند. نصب پیام‌رسان واتس‌اپ بر روی این گوشی‌‌ها، بخشی از موفقیت چشم‌گیر و میلیاردی شرکت فیسبوک را شامل می شود که مالکیت کامل این سرویس پیام‌رسان محبوب را در اختیار دارد. با این موفقیت، شرکت فیسبوک برای تولید نسخه رایانه‌ای این سرویس پیام‌رسان نیز حساسیت بسیاری به خرج داد و سرانجام طی چند سال قبل شاهد عرضه نسخه رسمی این سرویس محبوب بر روی یک نرم افزار رایانه‌ای سازگار با ویندوز، مک و لینوکس بودیم. این اپلیکیشن که بر پایه سرویس واتس اپ کار می‌کند، از طریق اسکن کیوآر کد، حساب کاربری واتس اپ شما بر روی گوشی موبایل را با کامپیوتر همگام می‌کند و از این پس شما می‌توانید با مخاطبان خود هم از طریق رایانه و هم از طریق موبایل در ارتباط باشید. در این مطلب از سایت یاس دانلود، تازه‌ترین نسخه از اپلیکیشن محبوب و قدرتمند واتس اپ (WhatsApp) را برای شما کاربران عزیز در نظر گرفته‌ایم که با نصب و راه‌اندازی آن می‌توانید بدون نیاز به گوشی موبایل خود، از طریق رایانه با مخاطبان ارتباط برقرار کرده و به ارسال و دریافت پیام متنی، صوتی و تصویری بپردازید. به کمک WhatsApp می توانید با مخاطبین خود از روش های مختلف نظیر متنی ، صوتی ، ویدیو رکورد ، تصویری و … در ارتباط باشید و هرگز مسافت های فیزیکی را میان مخاطبین خود حس نکنید ! محیط کاری این نرم افزار بسیار ساده ، زیبا و کاربر پسند طراحی گردیده است و تمامی کاربران به سادگی می توانند اکانت واتس اپ گوشی آیفون یا اندرویدی خو درا به نسخه ویندوز مرتبط سازند. شما می توانید با بهره گیری از اموجی های زیبای واتساپ ، حالات احساسی خود را در قالب شکلک هایی زیبا و استاندارد با مخاطبین خود به اشتراک بگذارید و در صورت تمایل برای چت های گروهی ، یک مکالمه گروهی را با دوستانتان آغاز کنید.

 

 

ویژگی های کلیدی نرم افزار واتساپ برای کامپیوتر و ویندوز WhatsApp :

– امکان برقراری ارتباط رایگان متنی، صوتی و ویدیویی با مخاطبین در شبکه اینترنت

– سازگاری با اینترنت 4G/3G/2G/EDGE/Wi-Fi

– امکان برقراری تماس رایگان با امکان ارسال و دریافت فیلم، عکس، صوت، ویس و …

– عدم نیاز به پرداخت هزینه برای مکالمات صوتی/تصویری و رایگان بودن کلیه خدمات

– مناسب برای تماس‌های اداری برای کارمندان دورکار

– امکان تشکیل گروه برای مکالمات گروهی با دوستان یا همکاران

– امکان دسترسی به سرویس واتس اپ از طریق مرورگر

– نبود محدودیت در تماس صوتی/تصویری با مخاطبین در خارج از کشور

– امنیت فوق‌العاده به هنگام ورود به حساب کاربری و عدم نیاز به تعیین نام کاربری و رمز عبور

– امکان ورود از طریق رایانه و موبایل به طور همزمان

– امکان دسترسی سریع و آسان به امکان پیام و مکالماه رایگان واتس اپی با مخاطبین

– امکان خواندن پیام‌ها به صورت آفلاین

– امکان ارسال لوکیشن (Location) برای به اشتراک‌گذاری موقعیت مکانی با مخاطبین برای پیدا کردن همیدگر

– امکان ارسال و دریافت اطلاعات ارتباطی مخاطبین با همدیگر

– امکان ست کردن والپیپر دلخواه برای صفحه چت با مخاطبان دلخواه

– دارا بودن حالت تاریک (Dark Mode) به عنوان قابلیت جذاب و محبوب این روزها

– قابل نصب بر روی ویندوزهای 8 و 10 و ویندوز 7 ورژن 2019 و جدیدتر

 

 

تصویری از محیط نرم افزار واتساپ کامپیوتر :





دانلود WHATSENDER Pro

 

| ارسال پیام انبوه و تبلیغاتی در واتساپ |

 

 

 

WHATSENDER Pro 6.2 نام یک نرم افزار کاربردی و قدرتمند در زمینه بازاریابی دیجیتال و همچنین ارسال پیام انبوه (تبلیغاتی) در پیام‌رسان واتساپ (Whatsapp) است. با محدود شدن دسترسی کاربران ایرانی به پیام‌رسان تلگرام (Telegram)، برای چندمین بار افراد به سمت پیام‌رسان قدیمی و محبوب واتس اپ روی آوردند. این پیام‌رسان امن و قدرتمند، دارای سرعت بسیار بالایی در ارسال و دریافت اطلاعات بوده و مصرف بهینه اینترنت را نیز در دستور کار خود قرار داده است. واقعیت امر این است که تلگرام در کشور ایران، کاربرد بسیار گسترده‌ای در زمینه کسب و کار و همچنین تبلیغات محصولات مختلف داشت. بسیاری از تولیدکنندگان که در بازار چیزی برای عرضه داشتند، یک کانال تاگرامی راه‌اندازی کرده و به جمع‌آوری مشتری می‌پرداختند. با مسدود شدن این پیام‌رسان، اکنون بسیاری از افراد به پیام‌رسان واتس اپ روی آورده و به دنبال راهکاری بهینه برای مدیریت کسب و کار خود می‌گردند.

 

نرم افزاری که در این مطلب از سایت یاس دانلود برای شما کاربران عزیز و محترم آماده کرده‌ایم، امکانی را مهیا می‌کند تا بتوانید به آسانی راهکار تبلیغاتی خود را در پیام‌رسان واتس اپ طراحی کرده و به جذب مخاطب بپردازید. این برنامه، قادر است پیام‌های تبلیغاتی شما را به طور انبوه برای کلیه مخاطبین مورد نظرتان ارسال کند تا بتوانید تنها با یک کلیک، چند صد مخاطب را هدف تبلیغات خود قرار دهید. هم اکنون می توانید نرم افزار WHATSENDER Pro را با لینک مستقیم و به صورت رایگان از سایت یاس دانلود دریافت نمایید.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

ویژگی های نرم افزار WHATSENDER Pro :

 

– امکان ارسال پیام اختصاصی متناسب با نام دریافت کننده

 

– توانایی درون‌ریزی آسان مخاطبین از طریق فایل CSV/TXT

 

– قابلیت ارسال پیام انبوه به کلیه مخاطبین

 

– توانایی آماده‌سازی لیست دریافت‌کنندگان از گروه‌ها

 

– امکان زمان‌بندی ارسال پیام‌ها

 

 

 

 

 

تصاویری از محیط نرم افزار :

 

 

 

 

 

 

مشخصات

 

  •  فرمت : EXE
  •  حجم : 8.5 مگابایت
  •  منبع : یاس دانلود
  •  رمز : www.yasdl.com


  • نویسنده : رفسنجان فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا