فرماندار بهاباد در جلسه شورای آموزش و پرورش شهرستان خواستار شناسایی استعدادهای دانش آموزان شد و افزود: شناخت علاقه و انگیزه دانش آموزان برای پیشبرد امر آموزشی ضروری است و لذا باید به تفاوت های فردی احترام گذاشت؛ این استعدادها نیازمند شناسایی و هدایت می باشد تا شکوفا شود.

یزد فردا: جلسه شورای آموزش و پرورش شهرستان بهاباد به ریاست فرماندار و با حضور امام جمعه، فرماندار و مسئولین عضو این شورا در محل فرمانداری برگزار شد.  

فرماندار و رئیس شورای آموزش و پرورش شهرستان بهاباد ضمن تشکر از  کادر آموزشی و معلمان که با تلاش و کوشش خود به رغم مشکلات ناشی از شیوع ویروس کرونا امر مهم آموزش را تعطیل نکرده اند، بر توجه به اهمیت و لزوم توجه به وضعیت و کیفیت آموزش هایی که به دانش آموزان صورت می گیرد تأکید نمود.

"محمدمهدی خانی زاده" تصریح کرد: معلمان باید آموزش های کیفی را برای دانش آموزان برنامه ریزی و فراهم نمایند تا از اختلال در آموزش دانش آموزان و تضییع فرصت تحصیل آنان جلوگیری شود.

وی با بیان اینکه هر فردی در یک زمینه ای استعداد و هوش خاصی دارد، خواستار شناسایی استعدادهای دانش آموزان شد و افزود: شناخت علاقه و انگیزه دانش آموزان برای پیشبرد امر آموزشی ضروری است و لذا باید به تفاوت های فردی احترام گذاشت؛ این استعدادها نیازمند شناسایی و هدایت می باشد تا شکوفا شود.

رئیس اداره آموزش و پرورش شهرستان بهاباد از حضور حداکثری دانش آموزان در مدرسه با رعایت دستورالعمل های بهداشتی خبر داد و گفت: با برنامه ریزی صورت گرفته، آموزش ها هم به صورت حضوری و هم مجازی انجام می شود؛ البته کلاس های حضوری با ظرف 50 درصدی و به صورت گروه بندی تشکیل می شود.

حسن رزاقی، دغدغه اولیای دانش آموزان نسبت به رعایت مسائل بهداشتی و سرویس های ایاب و ذهاب دانش آموزان را از جمله چالش هایی عنوان نمود که به طور جد برای رفع آنها تلاش می کنیم.

تشکیل کارگروه تولید محتوای آموزشی و فضای مجازی، وضعیت و مشکلات مدارس، اجرای سند تحول بنیادین آموزش و پرورش و تهیه شناسنامه مدارس از دیگر مباحث مطرح شده در این جلسه بود که تصمیماتی در این زمینه ها اتخاذ گردید.

 

  • نویسنده : یزدفردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا