فرماندار شهرستان اشکذر: در صورت مشاهده اشتغال اتباع بیگانه در نانوایی‌ها و دیگر مراکز مرتبط با مواد غذایی، بصورت جدی برخورد می‌شود.

یزد فردا: هادی نسب در پنجمین جلسه کارگروه آرد و نان این شهرستان در سال جاری از ممنوعیت اشتغال اتباع بیگانه در مراکز و فروشگاه‌های موادغذایی بخصوص نانوایی‌ها خبر داد و افزود: در صورت مشاهده اشتغال اتباع بیگانه در نانوایی‌ها و دیگر مراکز مرتبط با مواد غذایی، بصورت جدی برخورد می‌شود و با متولیان هیچگونه مماشاتی نخواهیم کرد.

وی با بیان اینکه سلامت مردم را با هیچ چیز دیگری عوض نمی‌کنیم؛ اظهار داشت: فروش نان بدون بسته‌بندی و برند در فروشگاه‌های مواد غذایی شهرستان ممنوع است و فروشگاه‌ها و سوپرمارکت‌ها می‌توانند با خرید نان دارای لیبل و برند از نانوایی‌های آزادپز دارای مجوز، نیاز مشتریان خود را مرتفع سازند.

رئیس کارگروه آرد و نان شهرستان اشکذر با اشاره به عوامل تاثیرگذار در ارتقای سلامت نان و جلب رضایتمندی مردم بر ادامه فعالیت جدی اکیپ ویژه نظارت و بازرسی بر تمام نانوایی‌ها بصورت سرزده و بدون هماهنگی قبلی تاکید کرد.

گفتنی است در این جلسه درخصوص مشکلات و مسائل برخی از نانوایی‌های شهرستان از جمله میزان سهمیه، نحوه توزیع آرد، قیمت نان، ساعات پخت، تعطیلی مجاز، وزن چانه و ... بحث و تصمیم‌گیری شد.

  • نویسنده : یزدفردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا