علمدار یزدی رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان یزد گفت: پنجمین نمایشگاه صنعت، معدن، ماشین‌آلات و تجهیزات وابسته همزمان با اولین نمایشگاه نیازمندی‌ها و نهضت ساخت در یزد برگزار می‌شود.

یزد فردا: «محمدرضا علمدار یزدی» از برگزاری پنجمین نمایشگاه صنعت، معدن، ماشین‌آلات و تجهیزات وابسته در یزد به‌عنوان یکی از بزرگ‌ترین رویدادهای صنعتی و معدنی استان در سال 99 خبر داد.

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان یزد گفت: پنجمین نمایشگاه صنعت، معدن، ماشین‌آلات و تجهیزات وابسته همزمان با اولین نمایشگاه نیازمندی‌ها و نهضت ساخت داخل عصر امروز سه‌شنبه به مدت چهار روز با حضور مقامات استانی و کشوری با رعایت پروتکل‌های بهداشتی در نمایشگاه بین‌المللی یزد گشایش می‌یابد.

علمدار یزدی اظهار داشت: در این نمایشگاه، بالغ‌بر 80 شرکت صنعتی و معدنی از سراسر کشور درزمینهٔ صنعتی، معدنی و ماشین‌آلات صنعتی و معدنی در فضایی به مساحت 2 هزار و 500 متر حضور خواهند داشت.

وی ادامه داد: نمایشگاه صنعت، معدن، ماشین‌آلات و تجهیزات وابسته همزمان با اولین نمایشگاه نیازمندی‌ها و نهضت ساخت داخل با حضور فعالان و سرمایه‌گذاران بخش معدنی و صنعتی از ساعت 17 الی 22 به مدت چهار روز از امروز سه‌شنبه 25 شهریور آغاز و تا 28 شهریور ادامه خواهد داشت.

  • نویسنده : یزدفردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا