معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی فرماندار بهاباد در جلسه ستاد گرامیداشت چهلمین سالگرد دفاع مقدس، بر تبیین دستاورد‌های حماسه بزرگ دفاع مقدس به مردم تأکید نمود و افزود: بزرگداشت دفاع مقدس سوق دادن جامعه به سمت ارزش های متعالی جامعه است.

به گزارش پایگاه خبری یزد فردا به نقل از روابط عمومی فرمانداری بهاباد؛ جلسه کارگروه فرهنگی اجتماعی شهرستان بهاباد به منظور برنامه ریزی گرامیداشت چهلمین سالگرد دفاع مقدس، با حضور امام جمعه بهاباد، معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی فرماندار و مسئولین ادارات و نهادهای مرتبط در محل فرمانداری برگزار شد.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی فرمانداری بهاباد ضمن گرامی داشت یاد و خاطره شهدا، خاصه شهدای هشت سال دفاع مقدس گفت: هفته دفاع مقدس یادآور هشت سال رشادت رزمندگان اسلام در جبهه های حق علیه باطل است که توانستند این انقلاب را از چنگ دشمنان نجات دهند و امروز به برکت خون شهدا، از ثمرات دفاع مقدس که مهمترین آن آرامش و امنیت است، بهره مند هستیم.

"محمدهوشمند" بر تبیین دستاورد‌های حماسه بزرگ دفاع مقدس به مردم تأکید نمود و افزود: بزرگداشت دفاع مقدس سوق دادن جامعه به سمت ارزش های متعالی جامعه است.

وی فضای مجازی را بستر مناسبی برای انتقال ارزش های دفاع مقدس و ترویج فرهنگ ایثار و شهادت در جامعه به ویژه بین نسل جوان عنوان نمود و با اشاره به وظایف دستگاه های مختلف در هفته دفاع‌مقدس، خواستار توجه به کیفیت و اثربخشی برنامه ها شد.

 امام جمعه بهاباد با بیان اینکه هشت سال جنگ تحمیلی، جنگ دفاع از خاک کشور و ارزش های دینی ما بود؛ بر تبیین علت شروع هشت سال جنگ تحمیلی برای نسل امروز تأکید نمود و گفت: نسل جدید بايد بدانند كه ما هرگز شروع كننده اين جنگ نبوديم و با یاری خداوند، رشادت و از خودگذشتگی رزمندگان توانستیم از کشور و انقلابمان دفاع كنيم.

"حجت الاسلام و المسلمین علی اکبر ابراهیمی بشکانی" افزود: امروز در جنگ روایت ها، برخی واقعیت ها با تحریف بیان می شود و به نوعی دشمن در تلاش است با ایجاد شبهه و تغییر جای جلاد و مظلوم، جامعه به ویژه نسل جوان را از مسیر انقلاب منحرف سازد.

وی با بیان اینکه برگزاری یادواره های شهدا برای این است که ما راه شهدا را گم نکنیم بر استفاده از تجربیات یادواره های گذشته تأکید نمود و گفت: همه ما وظیفه داریم هشت سال دفاع مقدس را که حاصل خون شهدا است با عزت زنده نگهداریم.

تشکیل کارگروه های 12 گانه و ارسال برنامه های کمیته های گرامیداشت چهلمین سالگرد دفاع مقدس شهرستان به دبیرخانه ستاد، تجلیل از شهدا و رزمندگان هشت سال دفاع مقدس،  برگزاری یادواره شهدا، اعزام پزشکان بسیج جامعه پزشکی،  اجرای طرح های محرومیت زدایی بسیج و برگزاری اجلاسیه از برخی مباحث و تصمیمات مطرح شده در این جلسه بود.

  • نویسنده : یزدفردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا