رئیس کمیسیون امور داخلی کشور و شوراها تاکید کرد که کشورهای حاشیه خلیج فارس باید بدانند که مسیری را که در پیش گرفته‌اند به ضرر آنها خواهد بود و بازی در چارچوب سیاست‌های آمریکا تنها شکست مجدد برای آنها رقم می‌زند.

یزد فردا: محمد صالح جوکار ضمن محکومیت عادی سازی روابط کشورهای حاشیه خلیج فارس با رژیم صهیونیستی بیان کرد: برخی از کشورهای منطقه به ویژه کشورهای عربی در چند سال اخیر در چارچوب سیاست‌های آمریکا بازی می کنند و پیمان‌های دفاعی و امنیتی با آمریکا امضا کردند که در همین راستا است.

وی در ادامه اظهار کرد: این کشورها با پیروی از سیاست‌های آمریکا به دنبال تامین امنیت خود هستند امروز نیز آمریکا برای عادی سازی روابط با رژیم صهیونیستی بر این کشورها فشار آورده است. این کشورها چه از سیاست‌های آمریکایی تبعیت کنند و چه از سیاست‌های آنها تبعیت نکنند در نهایت به ضرر آنها تمام خواهد شد؛ چرا که مسیر اشتباهی را در پیش گرفتند.

نماینده مردم یزد در مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: آنان فکر می‌کنند که حضور آمریکا در منطقه ادامه دار است و در حوزه سیاسی و دفاعی دارای قدرت می‌باشند. در حالی که سیاست‌های آمریکایی در سطح منطقه به بن بست رسیده است این کشورها از آن جا که پیوند قوی با مردم خود ندارند همواره به دنبال یک قدرت خارجی برای حفظ حکومت خود می‌باشند، ولی در آینده پاسخ اشتباهات خود را خواهند گرفت.

وی در ادامه تاکید کرد: امروز جبهه مقاومت در سطح منطقه جایگاهی خوبی دارد و قدرت پوشالی آمریکا را کنار زده است از سوی دیگر ترامپ با فشار بر این کشورها برای عادی سازی روابط با رژیم صهیونیستی به دنبال برگ زرینی در انتخابات است. در حالی که کشورهای منطقه باید آگاه باشند که این عادی سازی روابط جز ضرر چیزی برای آنها به دنبال نخواهد داشت.

  • نویسنده : یزدفردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا