معاون استاندار یزد گفت: مسائل زیست محیطی تنها وظیفه یک نهاد و اداره نیست بلکه باید به یک مطالبه همگانی تبدیل شود.

یزد فردا: احمد ترحمی صبح امروز در مراسم تودیع و معارفه معاونان فرماندار اشکذر از همه دست‌اندرکاران برگزاری مراسم عزاداری اباعبدالله‌الحسین (ع)، هیئت‌های مذهبی، مداحان، وعاظ، هیئت امنای حسینه‌ها و تکایا به ویژه عزاداران حسینی در شهرستان اشکذر برای توجه جدی به فرمان مقام معظم رهبری و مصوبات ستاد ملی مقابله با کرونا و رعایت تمام شیوه‌نامه‌های بهداشتی در برگزاری مراسم سوگواری تقدیر و تشکر کرد.

ترحمی با اشاره به تصویب شهر مجومرد در هیئت دولت افزود: با توجه به رضایتمندی مردم و آرامش حاکم بر شهرستان بعد از اختلافات اجتماعی و تقسیماتی و همچنین با عنایت به پتانسیل‌ها و ظرفیت‌های موجود در شهرستان، همه مسئولان شهرستان باید در راستای رشد و پیشرفت اشکذر به خصوص در بخش‌هایی که مغفول مانده، تلاش و همت کنند.

وی ادامه داد: مسائل زیست محیطی یکی از موضوعات مهمی است که تنها وظیفه یک نهاد و اداره نیست و باید دغدغه همه مسئولان شهرستان باشد زیرا محیط زیست سالم یک مطالبه همگانی است و محیط زیست سالم زمینه فعالیت سالم را فراهم می‌کند.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار یزد، توجه به ظرفیت تشکل‌ها و خیرین، جلب مشارکت مردمی، کاهش نارضایتی‌ها، پیگیری اتمام پروژه‌های نیمه تمام، هماهنگی و تعامل با شهرداران شهرهای استان، فراهم ساختن مقدمات برگزاری انتخابات و اهتمام به طرح کنترل و کاهش آسیب‌های اجتماعی را از مهم‌ترین وظایف معاونین فرماندار بیان کرد و بر انجام امور شهرستان با محوریت فرماندار به عنوان نماینده عالی دولت تاکید کرد.

هادی هادی‌نسب، فرماندار اشکذر نیز در این مراسم ضمن تقدیر و تشکر از معاونین سابق و تبریک انتصاب معاونان جدید فرمانداری اشکذر، گفت: تغییرات باعث پویایی و ایجاد تحرک بیشتر امور می‌شود و این تغییر و تحولات می‌تواند خود یکی از عوامل ارتقا و بهبودی امور باشد.

در این مراسم از تلاش‌های محمد شیبانی و مصطفی پوردهقان تقدیر و محمدحسین قانعیان به عنوان معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی و محمدحسین غلام‌زاده به عنوان معاون برنامه‌ریزی و هماهنگی امور عمرانی فرمانداری اشکذر معرفی شدند.

  • نویسنده : یزدفردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا