سرپرست فرمانداری بافق گفت: وضعیت پروژه بیمارستان ۹۶ تختخوابی بافق اصلا رضایت بخش نیست.

یزد فردا: سید مهدی طلائی مقدم سرپرست فرمانداری بافق در حاشیه بازدید از بیمارستان ۹۶ تخت خوابی بافق، گفت: وضعیت پروژه بیمارستان اصلا رضایت بخش نیست.

او افزود: در سال ۹۵ قراردادی با مبلغ ۱۱ میلیارد تومان بسته شده، اما امروز طبق صحبت پیمانکار هنوز بیش از ۳۵ میلیارد تومان اعتبار مورد نیاز است تا این پروژه تکمیل شود.

طلائی مقدم با ابراز گلایه از مسئولان دانشگاه علوم پزشکی یزد به عنوان کارفرمای این پروژه بیان داشت: متاسفانه روند اجرای این پروژه رضایت بخش نیست و حتی انتظار داشتیم مسئولان دانشگاه دعوت را پذیرفته و در جلسه و بازدید امروز حضور داشته باشند که حاضر نشدند.

سرپرست فرمانداری بافق تصریح کرد: علی رغم همه مسائل و مشکلاتی که وجود دارد تمامی دستگاه‌های شهرستان اعلام آمادگی کردند تا در تکمیل این پروژه همکاری داشته باشند و امیدواریم که سال آینده سال افتتاح این پروژه عام المنفعه باشد.

طلائی مقدم با بیان اینکه تکمیل این پروژه در سال جاری کار سختی نیست، ادامه داد: امیدواریم با تلاش بیشتر کارفرما و پیمانکار بتوانیم در سریعترین زمان ممکن این پروژه را تکمیل نماییم.

او تکمیل هر چه زودتر این پروژه را گامی برای حفظ حقوق بیت المال بیان کرد و گفت: پروژه‌ای که ۱۱ میلیارد تومان قرارداد اولیه بوده، اما هنوز ۳۵ میلیارد تومان دیگر نیاز هست تا تکمیل آن، تضییع حقوق بیت المال را در پی داشته و هرچه دیرتر این پروژه به بهره برداری برسد حقوق بیشتری از بیت المال تضییع خواهد شد.

کلنگ احداث ساخت این بیمارستان در سال ۱۳۹۴ و با پیگیری سید مهدی طلائی مقدم فرماندار وقت و سرپرست کنونی فرمانداری شهرستان به زمین خورد و ظرف مدت سه ماه و نیم اسکلت بتنی چهار طبقه با زیر بنای بیش از ۱۱ هزار و ۷۵۰ متر مربع  تکمیل شد.

سرپرست فرمانداری به همراه مدیرعامل شرکت سنگ آهن مرکزی ایران، رییس بیمارستان، پیمانکار پروژه و جمعی از مسئولان و کارشناسان از ساختمان در حال احداث بیمارستان ۹۶ تختخوابی بازدید کرد و در نشستی با پیمانکار و سایر مسئولان همراه مسائل و مشکلات و موانع تکمیل پروژه را بررسی و اعلام آمادگی خود و سایر مجموعه‌های دولتی شهرستان برای تکمیل سریع این پروژه را بیان داشت.

  • نویسنده : یزدفردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا