فرماندار بهاباد در دیدار مدیرکل ثبت احوال استان استان یزد با بیان اینکه ثبت احوال از جمله نهادهای فعال می باشد که یکی از وظایف اصلی آن انتشار آمار دقیقی از وقایع حیاتی می باشد که در اختیار مسئولین قرار می گیرد، گفت: ثبت وقایع حیاتی بهنگام نقش مهمی در برنامه ریزی های کلان کشور در تمامی حوزه ها دارد.

 مدیرکل ثبت احوال استان استان یزد با حضور در دفتر فرماندار بهاباد با "محمدمهدی خانی زاده" دیدار و گفت و گو نمود.

فرماندار بهاباد با بیان اینکه ثبت احوال از جمله نهادهای فعال می باشد که یکی از وظایف اصلی آن انتشار آمار دقیقی از وقایع حیاتی می باشد که در اختیار مسئولین قرار می گیرد، گفت: ثبت وقایع حیاتی بهنگام نقش مهمی در برنامه ریزی های کلان کشور در تمامی حوزه ها دارد.

مهندس خانی زاده، با ابراز رضایت از عملکرد اداره ثبت احوال این شهرستان، حضور مدیران کل استان را فرصتی مغتنم برشمرد و افزود: حضور مدیران دستگاههای اجرایی استان در شهرستان منجر به تسریع در رفع نیازها، مشکلات و بهبود فرایند انجام امور مربوط به ادارات و متقابلاً مردم خواهد شد.

مدیر کل ثبت احوال استان یزد با بیان اینکه همه ادارات و نمایندگی های ثبت احوال به پایگاه اطلاعات جمعیتی کشور متصل هستند گفت: این امر باعث می شود دیگر نیازی به اخذ کپی کارت ملی و شناسنامه از مراجعین نباشد و کمک بسیاری در خدمت رسانی به مراجعین دارد.

"محمدعلی مکرمی" همچنین از توجه و حمایت فرماندار بهاباد نسبت به خدمات ثبت احوال قدردانی نمود و افزود: انتظار می رود با همکاری فرمانداری اعتبارات ویژه ای به این حوزه تخصیص داده شود تا بتوانیم نسبت به ساماندهی، تعمیر و تجهیز اداره ثبت احوال شهرستان بهاباد اقدام نماییم.

رئیس اداره ثبت احوال شهرستان بهاباد ضمن ارائه گزارش اجمالی از وضعیت اداره، به تشریح مأموریت ها، اهداف و برنامه های ثبت احوال پرداخت و گفت: طی پنج ماهه ابتدایی امسال 108 مورد صدور شناسنامه نوزاد و 413 عدد تعویض شناسنامه بزرگسال را داشتیم.

"محمدحسین کارگر" به صدور کارت هوشمند ملی به عنوان زیر ساخت اصلی دولت الکترونیک اشاره نمود و افزود: از ابتدای سال جاری تاکنون 380 مورد درخواست صدور کارت ملی هوشمند در شهرستان ثبت شده است.

  • نویسنده : یزدفردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا