یزدفر دا "با اعلام خبر انصراف تلویحی خاتمی از نامزدی انتخابات ریاست جمهوری، همزمان چندین جلسه فوق العاده در شهر تهران از سوی نیروهای حامی وی برگزار شد.
 در جلسه های مجزا که با حضور سران و مسئولان گروه ها و احزاب حامی خاتمی در محافلی چون ری، جماران و کاج برگزار شد ابعاد و پیامدهای انصراف خاتمی مورد نقد و ارزیابی قرار گرفت.
در محفل کاج که میزبان جلسه مشترک حزب مشارکت و سازمان مجاهدین انقلاب اسلامی بود یکی از سران سازمان با اشاره به اقدامات چند ماه اخیر گروه های حامی خاتمی انصراف وی را نوعی عقب نشینی از ترس و عدم شجاعت شخصی خاتمی عنوان کرد و افزود: این آقای خندان نمی توانست بار ریاست جمهوری را بر دوش بکشد و حتی در دوره قبلی اگر ما در مجلس حاضر نبودیم کارش تمام بود.
این عضو سازمان مجاهدین، خاتمی را به جرات نداشتن در بیان موضوعات پیشنهادی متهم کرد و گفت: انصراف خاتمی تمام برنامه ریزی و زحمات ما را به باد داد. ما با برخی محافل خارجی صحبت کرده بودیم. با بچه ها در آمریکا و اروپا هم هماهنگی لازم برای تدارک چند سفر خارجی برای خاتمی صورت گرفته بود.
یکی از حاضرین در جلسه در این محفل گفت که نمایندگان خاتمی تاکنون 700 سفر استانی داشته اند  و حامیان وی توانسته اند تاکنون 7 میلیارد تومان از ایرانیان دوبی کمک مالی جذب نمایند.
این اعترافات نشان می دهد که خاتمی حق داشت نسبت به گروه های حامی خود دغدغه داشته باشد.
منبع :جهان
یزدفردا
 
  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا