یزدفردا:عضو هیات مدیره باشگاه استقلال با اشاره به نشست اضطراری هیات مدیره این باشگاه در خصوص استعفای «فرهاد مجیدی» بیان کرد: روزی که مدیرعامل باشگاه برنامه‌ریزی سفر به ایتالیا را انجام داد، نه قرعه‌کشی جام حذفی انجام شده بود و نه از روز شهرآورد مطلع بودیم.

 

سرویس ورزشی یزدفردا : فوتبال اظهار داشت: استعفای فرهاد مجیدی هنوز به صورت کتبی به دست هیات مدیره باشگاه استقلال نرسیده است.

وی افزود: سفر احمد سعادتمند به کشور ایتالیا ۲ ماه پیش برنامه ریزی شده بود و پس از هماهنگی‌هایی که صورت گرفت در هفته گذشته وی موفق به انجام این کار شد.

عضو هیات مدیره باشگاه استقلال خاطر نشان کرد: روزی که سعادتمند برنامه‌ریزی سفر به ایتالیا را انجام داد نه قرعه کشی جام حذفی صورت گرفته بود و نه می‌دانستیم در تاریخ پنجم شهریورماه دربی برگزار می‌شود.

عبدیان تصریح کرد: اگر اشتباه نکنم استراماچونی از باشگاه استقلال حدود یک میلیون و ۸۰۰ هزار دلار طلبکار است و باید برای این رقم سنگین تخفیف گرفته می‌شد.

وی تاکید کرد: در نشست اضطراری هیات مدیره باشکاه استقلال درباره مشکلاتی که فرهاد مجیدی از آن حرف زده صحبت و به طور حتم مدیرعامل نیز حرف‌هایش را خواهد زد.

عبدیان در پایان گفت: در نهایت پس از نشست هیات مدیره باشگاه استقلال درباره استعفای فرهاد مجیدی تصمیم گیری می‌شود.

  • نویسنده : یزدفردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا