"علیرضا نوکار" فرماندار شهرستان تفت با صدور پیامی یاد و خاطره شهیدان رجایی و باهنر و آغاز هفته دولت را گرامی داشت.

"علیرضا نوکار" در این پیام آورده است:

هفته نخست شهریورماه هرسال بانام و یاد بزرگ مردانی از این مرزوبوم عجین شده که دولتمردی را نه با منصب و عنوان که با خون و شهادت خود معنا کردند، این مناسبت اما امسال رنگ و بویی صدچندان از شهادت و ایثار دارد چراکه با روزهای عزاداری سید و سالار شهیدان تاریخ اباعبدالله الحسین (ع) ویاران بی‌مانندش هم‌زمان‌شده است. این ایام که تجلی خدمت صادقانه و بی‌تکلف و محمل مفاهیم بلندی همچون شهادت و ایثار است، فرصت مناسبی برای تبیین خدمات نظام اسلامی به آحاد مردم است.

شهیدان رجایی و باهنر، نمادی ماندگار از وحدت ملت و دولت در مسیر پیشرفت و سرافرازی در تاریخ پرافتخار انقلاب شکوهمند ایران اسلامی و نیز تجلی راستینی از روحیه خدمتگزاری به مردم هستند. بی‌شک ترسیم نمایی دقیق از عملکرد و ویژگی‌های شخصیتی این دو شهید، می‌تواند فرصتی برای سرمشق قرار دادن راه، روش و منش این عزیزان در زمینه خدمت‌رسانی بی‌منت و خالصانه به مردم باشد.

این‌جانب ضمن تسلیت فرارسیدن ماه محرم و ایام سوگواری سالار شهیدان حضرت اباعبدالله الحسین (ع) و گرامیداشت یاد و خاطره شهدای والامقام دولت و به‌ویژه شهیدان رجایی و باهنر، فرارسیدن هفته دولت و روز کارمند را به همه دولت مردان و کارمندان خدوم و متعهد، به‌ویژه کارکنان و کارگزاران دولت در شهرستان تفت تبریک عرض نموده و توفیق روزافزون همگی آنان را در انجام شایسته مسئولیت خطیر خدمتگزاری به مردم و تحقق اهداف متعالی نظام مقدس اسلامی از درگاه خداوند منان مسألت دارم. 

امید است  پاسخگویی مستمر به مردم، تکریم ارباب‌رجوع، خدمتگزاری صادقانه و بدون منت  در جهت کارآمدی بیشتر دولت و دولتمردان سرلوحه فعالیت‌های عزیزان قرارگرفته و در سالی که به نام (سال جهش تولید) مزین گردیده است بتوانیم در راستای توسعه همه‌جانبه شهرستان تفت قدم برداریم.

علیرضا نوکار

فرماندار شهرستان تفت

  • نویسنده : حسین زارع
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا