فرمانده انتظامی شهرستان طبس از کشف 77 کیلوگرم ترياك طي عمليات مشترک پليسی با پلیس مبارزه با مواد مخدر خراسان شمالی در شهرستان طبس خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری یزد فردا : سرهنگ علی پور فرمانده انتظامی شهرستان طبس در گفت و گو با خبرنگاران بیرجند،گفت: با اعلام پلیس مبارزه با مواد مخدر استان خراسان شمالی مبنی بر دریافت اطلاعاتی در خصوص حمل مواد مخدر در محور‌های مواصلاتی شهرستان طبس، موضوع پیگیری و شناسایی و دستگیری سوداگران مرگ در دستور کار قرار گرفت.

او افزود: مأموران در عملیاتی مشترک، محور‌های مواصلاتی را کنترل و خودرو کامیون بنز حامل مواد مخدر را در محور "کرمان- طبس" شناسایی و در ایستگاه بازرسی"دیهوک" متوقف کردند.

سرهنگ علی پور بیان کرد: مأموران در بازرسی از کامیون بنز ۷۷ کیلوگرم تریاک که به طرز ماهرانه‌ای در خودرو جاساز شده بود کشف و در این رابطه ۲ متهم دستگیر شدند.

فرمانده انتظامی شهرستان طبس با بیان این که خودرو توقیف به پارکینگ منتقل شده است تصریح کرد: متهمان دستگیر شده با تشکیل پرونده به مقام قضائی معرفی و روانه زندان شدند.

 

سرهنگ فرشید فرمانده انتظامی خراسان جنوبی گفت: ماموران یگان تکاوری "دهسلم" با اشراف اطلاعاتی، اخباری دریافت کردند که سوداگران مرگ قصد دارند با یک خودروی پراید محموله‌ای از مواد مخدر را از محور‌های کویری استان خراسان جنوبی به شهر‌های مرکزی کشور منتقل کنند که موضوع پیگیری شد.

 او با بیان اینکه ماموران، خودروی حامل مواد مخدر را در کویر "شط رهوار" مشاهده کردند و به راننده خودرو دستور ایست دادند، افزود: راننده خودرو با مشاهده مأموران سعی کرد تا متواری شود اما مأموران با اقدامات پلیسی خودرو را متوقف کردند.

فرمانده انتظامی خراسان جنوبی بیان کرد: مأموران در بازرسی از سواری پراید ۴۰ کیلو و ۵۰۰ گرم هروئین کشف کردند که در این رابطه یک نفر دستگیر و خودرو توقیف شد و متهم دستگیر شده نیز به مرجع قضائی معرفی و روانه زندان شد.

  • نویسنده : یزدفردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا