قوه قضائیه جمهوری اسلامی ایران به عنوان یکی از ارکان مهم نظام سیاسی کشور نقش بی بدیلی را در پاسداری از ارزش های اجتماعی، کرامت انسانی، احیای حقوق عمومی و نیز پیشگیری از وقوع جرم و اجرای قانون اساسی برعهده دارد. جامعه فرهیخته وکلای دادگستری به عنوان مدافعان حقوق عمومی، همواره با حفظ استقلال خود بر تعامل منطقی و فزاینده با قوه قضائیه در تحقق دادرسی عادلانه

دکتر محمد حسین جعفری، رئیس کانون وکلای دادگستری استان یزد در پیامی هفته قوه قضائیه را به مسئولان و کارکنان این قوه تبریک گفت.
به گزارش روابط عمومی و امور بین الملل کانون وکلای دادگستری استان یزد، در این پیام آمده است:

بسمه تعالی
قوه قضائیه جمهوری اسلامی ایران به عنوان یکی از ارکان مهم نظام سیاسی کشور نقش بی بدیلی را در پاسداری از ارزش های اجتماعی، کرامت انسانی، احیای حقوق عمومی و نیز پیشگیری از وقوع جرم و اجرای قانون اساسی برعهده دارد.
جامعه فرهیخته وکلای دادگستری به عنوان مدافعان حقوق عمومی، همواره با حفظ استقلال خود بر تعامل منطقی و فزاینده با قوه قضائیه در تحقق دادرسی عادلانه، ارتقای شان و جایگاه نهاد قضاوت، حفظ حقوق شهروندی، افزایش اعتبار احکام قضایی، کاهش اطاله دادرسی و نیل به اهداف سیاست عمومی نظیر امنیت ملی، منافع عمومی و دست یابی هرچه بیشتر به عدالت در جامعه تاکید نموده و معتقدیم همکاری و همیاری صمیمانه و هماهنگی کامل فیمابین وکلای محترم دادگستری و قضات شریف، اعتماد و دلگرمی مردم، ارتقای حقوق عمومی و نیز گسترش عدل و آزادی های مشروع در جامعه اسلامی را محقق خواهد نمود.
ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهید مظلوم و پرچم دار عدالت طلبی، آیت الله دکتر بهشتی و شهدای هفتم تیر، هفته بزرگداشت قوه قضائیه را به همه تلاشگران عرصه عدالت در قوه قضائیه به ویژه قضات شریف و کارمندان خدوم دستگاه قضایی استان تبریک گفته و از خداوند متعال برای ایشان سعادت، سلامتی و سربلندی مسئلت دارم.

رئیس کانون وکلای دادگستری استان یزد دکتر محمد حسین جعفری










  • نویسنده : یزدفردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا