فرماندار بهاباد در جلسه بررسی مسائل و مشکلات شرکت تعاونی روستایی امید بهاباد که با حضور مدیرکل تعاون روستایی استان برگزار شد گفت: تعاونی ها به نوعی جزئی از حلقه زنجیره تولید محسوب می شوند و لذا بايد از تمام ظرفيت ها برای اهدف تعاونی ها استفاده نمود.

در نشستی که صبح امروز سه شنبه 20 خرداد99 با حضور "محمدمهدی خانی‌زاده" فرماندار بهاباد، "یدالله جوادپور" مدیرکل تعاون روستایی استان یزد،  سرپرست اداره تعاون روستایی شهرستان بهاباد، مدیرعامل و اعضای هیأت مدیریت شرکت تعاونی روستایی امید در محل فرمانداری برگزار شد، مسائل و مشکلات این تعاونی و اداره تعاون روستایی شهرستان مورد بررسی قرار گرفت.

به گزارش روابط عمومی فرمانداری بهاباد؛ فرماندار بهاباد در این نشست خواستار تعامل و توجه بیشتر به تعاونی های شهرستان شد و گفت: تعاونی ها به نوعی جزئی از حلقه زنجیره تولید محسوب می شوند و لذا بايد از تمام ظرفيت ها برای اجرايی شدن اهدف تعاونی ها استفاده نمود.

"محمدمهدی خانی زاده" با بیان اینکه شرکت تعاونی روستایی امید بهاباد از قدیمی ترین تشکل های مردمی می باشد که بیش از 1200 نفر عضو دارد و نشان می دهد مردم نسبت به این تعاونی اعتماد دارند، بر رفع مسائل و مشکلات مطرح شده این شرکت تعاونی تأکید نمود.

وی در ادامه به مشکلات اداره تعاون روستایی شهرستان پرداخت و گفت: انتظار داریم هر چه زودتر نسبت رفع دغدغه تأمین نیروی انسانی و احداث  ساختمان اداری این اداره توجه جدی تری بشود.

مدیرکل تعاون روستایی استان یزد با بیان اینکه شهرستان بهاباد دارای ظرفیت های خوبی برای استفاده از تعاونی ها از جمله در زمینه کشاورزی دارد گفت: تعاونی ها با خودیاری و مسئولیت پذیری مردم شکل می گیرد و لذا هر چه این تعاونی ها قوی تر باشد قطعاً علاوه بر اعتماد آفرینی، درآمد و سود بیشتری خواهند داشت.

"یدالله جوادپور" در خصوص مشکلات اداره تعاون روستایی شهرستان گفت: احداث ساختمان اداری که در شأن مردم بهاباد باشد در دستور کار می باشد و پیگیری خواهیم کرد که یک نیروی انسانی برای این اداره اختصاص بدهیم.

همچنین در این نشست مدیرعامل و اعضای هیأت مدیریت شرکت تعاونی روستایی امید، مسائل و مشکلات این تعاونی از جمله ساماندهی املاک شرکت تعاونی امید بهاباد را مطرح و پس از بحث و تبادل نظر راهکارهایی برای رفع آنها اتخاذ گردید.

شهرستان بهاباد دارای سه شرکت تعاونی روستایی، دو شرکت تعاونی کشاورزی و یک شرکت تعاونی تولید و یک نظام صنفی کارهای کشاورزی می باشد که تحت نظارت تعاون روستایی شهرستان در حال فعالیت می باشند.

  • نویسنده : یزدفردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا